Velobank

i

Autor: Materiały prasowe Adrian Adamowicz - członek zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej w VeloBanku

Finanse

Wiemy jaki bank wybrać. Według Polaków najlepiej jest w VeloBanku

2025-03-19 8:54 Materiał sponsorowany

Rozmowa z Adrianem Adamowiczem, członkiem zarządu ds. bankowości detalicznej w VeloBanku.

Zostaliście numerem jeden wśród 10 największych banków w badaniu ARC Rynek i Opinia „Bank doceniony przez klientów” *. Co trzeba zrobić, żeby wygrać?

ARC Rynek i Opinia przeprowadziła to badanie już po raz dziewiąty. To ogólnopolski ranking oceniający 10 największych banków detalicznych, w którym wzięło udział blisko 2,5 tys. klientów. VeloBank znalazł się na pierwszym miejscu i odnotował najwyższy wzrost ocen w porównaniu z poprzednią edycją. Klienci najbardziej docenili nas za konkurencyjne opłaty i prowizje oraz wygodny i profesjonalny kontakt. To efekt naszej codziennej pracy, w której priorytetem jest klient i jego relacja z bankiem.

Velobank

i

Autor: Materiały prasowe

Co to oznacza w praktyce? Kiedy przekroczę próg Waszej placówki, czego mogę się spodziewać?

Na pewno miłego powitania, rozmowy i pomocy w załatwieniu spraw bankowych. Klienci doceniają nas za wysoką jakość obsługi. Niemal 180 oddziałów i placówek w całej Polsce to miejsca, w których doświadczeni doradcy służą wsparciem w każdej kwestii związanej z ofertą. Z VeloBankiem można się zaprzyjaźnić – oferujemy konkurencyjne rachunki osobiste, atrakcyjną ofertę kredytową  oraz program lojalnościowy z długą listą benefitów. W tym roku powiększymy naszą sieć o kolejne 50 placówek, w których będą pracować najlepsi eksperci. Bo dobry bank zaczyna się od ludzi.

Dlaczego jeszcze warto bankować z VeloBankiem?

Nie trzeba nas odwiedzać, by wygodnie zarządzać swoimi finansami. Mamy nowoczesną aplikację mobilną i intuicyjną bankowość elektroniczną, które są bezpieczne, wygodne i innowacyjne.

Velobank

i

Autor: Materiały prasowe

Za co klienci najbardziej lubią Waszą aplikację?

Za możliwość personalizacji – wybierają ulubione funkcje na ekranie głównym i dostosowują powiadomienia. Moje ulubione to VeloKorzyści oraz Moje Rachunki. Ta druga usługa pozwala na szybkie i regularne opłacanie rachunków bezpośrednio z aplikacji. W połączeniu z limitem kredytowym Płacę NaRaz z Rzeczywistą Roczną Stopą Oprocentowania(RRSO) 0% umożliwia to jedną zbiorczą płatność za wszystkie rachunki. Dodatkowo oferujemy usługi związane z transportem (zakup biletów komunikacji miejskiej, parkingów, autostrad, winiet zagranicznych), podgląd subskrypcji, kantor i karty wielowalutowe.

Słyniecie z technologii i regularnie wdrażacie innowacje. Co wydarzyło się ostatnio?

Ostatnio mocno inwestujemy w sztuczną inteligencję. Udostępniliśmy kredyt ratalny VeloFotka z Rzeczywistą Roczną Stopą Oprocentowania (RRSO) 0%, gdzie podczas wnioskowania AI na podstawie zdjęcia etykiety produktu rozpoznaje ten produkt i uzupełnia szczegóły tego produktu we wniosku. Natomiast nasza wirtualna asystentka Vela wspiera klientów w codziennym bankowaniu, odpowiada na pytania i pomaga zarządzać finansami.

Co dla Was oznacza to wyróżnienie? Jakie macie dalsze plany?

To dla nas potwierdzenie, że podążamy we właściwym kierunku. Zaufanie klientów to najcenniejsza nagroda i motywacja do dalszego rozwoju. Planujemy kolejne udogodnienia w aplikacji, nowe produkty finansowe i jeszcze więcej innowacji opartych na sztucznej inteligencji. Chcemy, by bankowanie z VeloBankiem było jeszcze prostsze, szybsze i przyjemniejsze.

Więcej informacji o ofercie VeloBanku  docenianego przez klientów znajdziesz na stronie: https://www.velobank.pl.

Velobank

i

Autor: Materiały prasowe

Artykuł sponsorowany, który powstał we współpracy z VeloBankiem