Biedronka

i

Autor: mat. prasowe Biedronka szykuje cyfrową rewolucję. Dotyczy m.in. karty „Moja Biedronka

Rewolucja w Biedronce. Zniknie karta „Moja Biedronka”? Co z promocjami?

2021-03-16 13:56

Biedronka, sieć sklepów należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, szykuje cyfrową rewolucję! Już wkrótce lojalnościowa karta „Moja Biedronka” nie będzie potrzebna. Czy to oznacza koniec promocji dla ponad 10 mln jej użytkowników? Wręcz przeciwnie. Karta zostanie przeniesiona do aplikacji mobilnej, więc na zakupy wystarczy zabrać smartfona.

Spis treści

  1. To koniec karty „Moja Biedronka”? Popularna sieć szykuje rewolucję!
  2. Kiedy koniec karty „Moja Biedronka”?
  3. Karta „Moja Biedronka”. Jak działa?

To koniec karty „Moja Biedronka”? Popularna sieć szykuje rewolucję!

Już wkrótce tradycyjna plastikowa karta „Moja Biedronka” nie będzie potrzebna. Czy to oznacza koniec promocji dla jej użytkowników? Wręcz przeciwnie, sieć stawia na nowe rozwiązania i już wkrótce karta będzie działała cyfrowo w aplikacji mobilnej.

– Polski konsument jest wymagający, podchodzący z zaufaniem do marek własnych i wrażliwy na ceny. Dlatego najważniejsze jest teraz dla nas wzmocnienie naszej pozycji, oferty i oczywiście postęp w cyfryzacji firmy, napędzanie projektów transformacyjnych, żeby wzmocnić nasz model biznesowy i zbliżyć się do klientów – mówi Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.

Karta w aplikacji ma usprawnić zakupy. Nie będzie trzeba jej nosić za sobą ani podawać numeru telefonu przy kasie.

Kiedy koniec karty „Moja Biedronka”?

Na razie nie wiadomo, kiedy będzie można korzystać z karty „Moja Biedronka” w aplikacji mobilnej. Popularna sieć sklepów nie podała jeszcze żadnych terminów.

Przeniesienie karty do aplikacji mobilnej nie oznacza jednak, że plastikowe karty nie będą już działały. Osoby, które nie będą miały wersji cyfrowej, nadal mogą korzystać z tradycyjnych kart. Sieć przewiduje jednak specjalne promocje dla użytkowników aplikacji mobilnej.

Karta „Moja Biedronka”. Jak działa?

Z karty lojalnościowej „Moja Biedronka” korzysta ponad 10 mln użytkowników. Jej posiadacze mogą liczyć na różne zniżki i promocje. Wystarczy zeskanować kartę przy kasie.

Karty lojalnościowe mają także inne sieci, np. Lidl, Careffour, Żabka czy Auchan.

Biedronka - MEGA promocje. Napoje za DARMO, szynka za 1,50 zł, jabłka za 2 zł