Tak wynika z danych serwisu DownDetector, który zajmuje się monitorowaniem awarii związanych z internetem oraz usługami telekomunikacyjnymi. Według nich na problemy z siecią narzekają użytkownicy większości popularnych w Polsce dostawców.
Poważne problemy z dostawcami internetu. Użytkownicy tych sieci mają kłopoty
Serwis DownDetector informuje, że w poniedziałek (28 lutego) między 9:30 a 10:15 użytkownicy masowo zgłaszali awarie z internetem oraz usług sieciowych. W przypadku tego pierwszego chodzi przede wszystkim o zwolnienie transferu, a w skrajnych sytuacjach całkowite odcięcie. Ten ostatni casus miał miejsce w firmach Vectra (14,5 tys. raportów), Play (3,5 tys. raportów), Orange (944 raportów) i UPC (535 raportów). Według raportu wiele osób z różnych miast w Polsce zostały odcięte od internetu. W przypadku sieci T-Mobile oraz Netia odnotowano jedynie zwolnienie prędkości.
Polecany artykuł:
Poważne problemy z usługami bankowymi
W poniedziałek serwis PayU, który jest operatorem płatności mobilnych, zgłosił awarię BLIK-a. Ponadto serwis DownDetector odnotowuje dużo raportów o problemach z korzystaniem z iPKO (internetowy serwis PKO Banku Polskiego), kłopoty z obsługą swoich kont bankowych zgłaszają również klienci Banku Millenium oraz Santander Bank Polska.