Jak można przeczytać w Computer Weekly, IKEA ruszyła z ogólnoświatową kampanią rekrutacyjną, której hasłem przewodnim jest „Smakuj przyszłość”. To dosyć odważny chwyt marketingowy i co tu dużo mówić - sposób na zainteresowanie potencjalnych kandydatów rozmową kwalifikacyjną. Osoby aplikujące na stanowiska pracy w tej słynnej szwedzkiej sieciówce, będą mogły jako pierwsze zasmakować warzywnych klopsików wydrukowanych w 3D. Dzięki takiemu przedsięwzięciu, firma chce pokazać, że nie boi się innowacji, a przy tym prezentuje, że technologia daje niesamowite możliwości również w zakresie urządzania mieszkań.
Przez ostatnie lata celem sklepu IKEA było to, aby produkty przez nią oferowane były zrównoważone i równocześnie przy tym przystępne cenowo. Zatrudnieni pracownicy w tej firmie powinni nie tylko być specjalistami w danym obszarze, ale powinna ich również cechować pomysłowość.
To właśnie dlatego zdecydowano się na wykorzystanie klopsików drukowanych w 3D. Dzięki temu, istnieje duże prawdopodobieństwo, że rekrutacja przyciągnie do siebie kreatywne talenty technologiczne, bowiem te przysmaki w niespotykanej wersji czekają właśnie na aplikantów.
- IKEA jest na początku podróży w kierunku wykorzystania danych i technologii, aby stać się bardziej przystępną cenowo, dostępną i zrównoważoną w środowisku wielokanałowym. Ludzie z wyobraźnią będą odgrywać dużą rolę w naszych poszukiwaniach. Dlatego szukamy osób, które chcą z nami tworzyć lepsze codzienne życie. To świetny sposób na rozpoczęcie rozmowy - podkreśla Pascal Pauwels, CIO IKEA.
To nie pierwszy raz, kiedy szwedzki sklep w swoich działaniach wykorzystuje kultowe już klopsiki. W 2021 roku sieciówka stworzyła świeczki o ich zapachu. W ten sposób świętowano 10-lecie wprowadzenia produktu IKEA Family w USA.
Masz dla nas ciekawy temat lub jesteś świadkiem wyjątkowego zdarzenia? Napisz do nas na adres [email protected]!