Już od 09.02 klienci popularnej sieci sklepow będą mogli premierowo spróbować Matchy Latte oraz Milk Tea stworzonych przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką MISS TI. Jak sami przyznają, pomysł powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji:
Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami - właściwie dla siebie! – przyznają.
Propozycje kierowane są dla osób poszukujących nowych smaków. Zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Ponadto matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wybiorów żywieniowych. Co więcej, opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu.
Dwa warianty smakowe napojów, w dniach 09.02 – 30.04, spośród sieci handlowych dostępne będą jedynie w sklepach Lidl. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte zapłacimy 9,99 zł.
MISS TI - co to za marka?
Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatutułowane THIRSTY NIGHT, w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę MISS TI. To, kim jest kobieta podróżująca z raperem póki co pozostaje tajemnicą. A kim jest MISS TI?
Tajemniczą towarzyszką naszej podróży, która dopiero się zaczyna. W głowach mamy pomysły na kolejne produkty MISS TI 蒂小姐, które ujrzycie w niedalekiej przyszłości :) – mówią twórcy marki.
Źródło: Lidl
Polecany artykuł: