Koniec reklam z Małym Głodem. Co stanie się z sympatycznym stworzonkiem?
Chyba każdy z nas zna Małego Głoda. Sympatycznego i zabawnego stworka, który był twarzą znanej marki produkującej mleczne wyroby. Niestety po 16 latach przyszedł czas pożegnań. Mały Głód żegna się z reklamami serków Danio. Żółty stworek swoje odejście zakomunikował w mediach społecznościowych. Przeprowadził nawet mini konferencję prasową. Poinformował w niej, że "szuka nowych wyzwań", a tym celu założył profil w serwisie LinkedIn. Dodał także, że tylko tam będzie można go znaleźć.
Co dalej z Małym Głodem? Wszak wiele osób nie wyobraża sobie spotów bez niego. Jak poinformował portal Wirtualnemedia.pl, brak Małego Głoda w spotach to działanie długoterminowe. Czy to oznacza, że zupełnie trzeba się z nim rozstać i żółty stworek pozostanie tylko wspomnieniem? Okazuje się, że nie! Mały Głód będzie zaangażowany w nową kampanię, która przeciwdziałać będzie marnowaniu żywności.
Choć decyzja Małego Głoda może wydawać się trochę zaskakująca, na pewno jest dobrze przemyślana. Jesteśmy pewni, że psotliwy bohater wykorzysta wszystkie swoje zdolności i zaskoczy pomysłowością w walce z marnowaniem żywności - mówi w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Magdalena Marzec z Too Good To Go.