Dolce & Gabbana w Lidlu. Do wyczerpania zapasów

i

Autor: Konrad Sławiński

żywność

Dolce & Gabbana w Lidlu. Oferta dostępna "Do wyczerpania zapasów"

2025-02-20 9:55

To nie lada gratka dla miłośników włoskiego jedzenia i stylu. Do wyczerpania zapasów w sklepach sieci Lidl dostępny jest makaron produkowany w sercu Włoch – w Gragnano.

Spis treści

  1. Makaron Dolce & Gabbana w Lidlu
  2. Lidl – co to za sieć sklepów?

Makaron Dolce & Gabbana w Lidlu

Lidl Polska poinformował o wyjątkowym produkcie, który już teraz jest dostępny na sklepowych półkach. Mowa o nietypowym makaronie. Jeśli lubicie potrawy rodem z Włoch, to teraz w Lidlu możecie zakupić makaron, którego historia sięga XVI wieku!

- Makaron Dolce & Gabbana to połączenie tradycji, pasji i elegancji, które zabierze podniebienie prosto do serca południowych Włoch. Gragnano to miejsce, gdzie produkcja makaronu sięga XVI wieku, a rodzinne wytwórnie, jak ta rodziny Di Martino, nieprzerwanie od ponad 100 lat tworzą najwyższej jakości makarony, tak jak kiedyś robiła to Melissa Kikizas. Produkty powstają w wyniku starannego wyboru 100% włoskiej pszenicy durum, która gwarantuje niezrównany smak – wyjaśnia w komunikacie prasowym Lidl.

Włoski makaron jest dostępny w sklepach Lidl w całej Polsce. Co ważne, do wyczerpania zapasów. Dostępny jest w dwóch wariantach:

  • spaghetti
  • mezzi rigatoni

Makaron kosztuje 6,99 zł za opakowanie 500 gramowe. Z kolei za kilogram owego produktu zapłacimy 13,98 zł.  - To, co czyni ten makaron wyjątkowym, to nie tylko smak, ale także niepowtarzalny design opakowań zaprojektowany przez Dolce & Gabbana – informuje Lidl Polska.

Lidl – co to za sieć sklepów?

Lidl to niemiecka sieć sklepów, która ma swoje placówki w wielu krajach, w tym również w Polsce, gdzie jest ich obecnie około 12 tysięcy. W skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw spod tego szyldu wchodzą niezależne spółki działające na terenie całej Europy. Aktualnie sieć sklepów Lidl funkcjonuje w 31 krajach. W Polsce jest ich ponad 900.

Jak czytamy na oficjalnej stronie internetowej sieci, historia Lidla sięga lat 30. XX wieku, zaś pierwsze sklepy powstały w latach 70. XX wieku.

- Każdego dnia firma Lidl Polska dąży do tego, aby zapewniać klientom artykuły wysokiej jakości, w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Postępujemy w myśl idei „Więcej na radość z życia”. Dążymy do tego aby nasi klienci dokonując zakupów w sklepach Lidl, dzięki oszczędności czasu i pieniędzy, mieli więcej aby cieszyć się życiem tak jak lubią – czytamy na stronie internetowej sieci sklepów.

Tatarzy parzą kawę w Lublinie
U Maxima w Gdyni i co jeszcze? Sprawdź, czy znasz piosenki, w których pojawia się Trójmiasto
Pytanie 1 z 11
Z jakiej piosenki pochodzą te wersy: "U "Maxima" w Gdyni / Znów Cię widział ktoś / Sypał zielonymi / Mahoniowy gość"