Spis treści
Makaron Dolce & Gabbana w Lidlu
Lidl Polska poinformował o wyjątkowym produkcie, który już teraz jest dostępny na sklepowych półkach. Mowa o nietypowym makaronie. Jeśli lubicie potrawy rodem z Włoch, to teraz w Lidlu możecie zakupić makaron, którego historia sięga XVI wieku!
- Makaron Dolce & Gabbana to połączenie tradycji, pasji i elegancji, które zabierze podniebienie prosto do serca południowych Włoch. Gragnano to miejsce, gdzie produkcja makaronu sięga XVI wieku, a rodzinne wytwórnie, jak ta rodziny Di Martino, nieprzerwanie od ponad 100 lat tworzą najwyższej jakości makarony, tak jak kiedyś robiła to Melissa Kikizas. Produkty powstają w wyniku starannego wyboru 100% włoskiej pszenicy durum, która gwarantuje niezrównany smak – wyjaśnia w komunikacie prasowym Lidl.
Włoski makaron jest dostępny w sklepach Lidl w całej Polsce. Co ważne, do wyczerpania zapasów. Dostępny jest w dwóch wariantach:
- spaghetti
- mezzi rigatoni
Makaron kosztuje 6,99 zł za opakowanie 500 gramowe. Z kolei za kilogram owego produktu zapłacimy 13,98 zł. - To, co czyni ten makaron wyjątkowym, to nie tylko smak, ale także niepowtarzalny design opakowań zaprojektowany przez Dolce & Gabbana – informuje Lidl Polska.
Lidl – co to za sieć sklepów?
Lidl to niemiecka sieć sklepów, która ma swoje placówki w wielu krajach, w tym również w Polsce, gdzie jest ich obecnie około 12 tysięcy. W skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw spod tego szyldu wchodzą niezależne spółki działające na terenie całej Europy. Aktualnie sieć sklepów Lidl funkcjonuje w 31 krajach. W Polsce jest ich ponad 900.
Jak czytamy na oficjalnej stronie internetowej sieci, historia Lidla sięga lat 30. XX wieku, zaś pierwsze sklepy powstały w latach 70. XX wieku.
- Każdego dnia firma Lidl Polska dąży do tego, aby zapewniać klientom artykuły wysokiej jakości, w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Postępujemy w myśl idei „Więcej na radość z życia”. Dążymy do tego aby nasi klienci dokonując zakupów w sklepach Lidl, dzięki oszczędności czasu i pieniędzy, mieli więcej aby cieszyć się życiem tak jak lubią – czytamy na stronie internetowej sieci sklepów.