W sobotę 28 sierpnia obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Publicznego Czytania Komiksów. Polska marka postanowiła uczcić to święto wykorzystując znany wszystkim motyw z siódmej części o przygodach Batmana, a dokładnie z filmu „Mroczny Rycerz”. W tej części w rolę Jokera wcielił się Heath Ledger i to właśnie jego słowa stały się jednym z najbardziej rozpoznawalnych motywów. Przez wielokrotne wykorzystywanie i powielanie na stałe zakorzeniły się w kulturze. Pomysł i wykonanie reklamy polskiej marki spodobał się internautom: „Premia dla człowieka od marketingu, albo robię bałagan”, „Ta reklama to majstersztyk!” - pisali.
CZYTAJ TAKŻE: 25-latka zarabia na studia budując domy... w "Simsach". Ponad tysiąc złotych za jeden projekt!
Kultowy motyw z Mrocznego Rycerza w polskiej reklamie!
Mroczny Rycerz to siódmy pełnometrażowy film o przygodach Batmana, który przeszedł do historii kina. Niezastąpiony w roli Jokera Heath Ledger wypowiedział jedną z kwestii, a dokładnie: „Why so serious?” - właśnie ten motyw został wykorzystany w reklamie marki Tyskie, która od dawna prowadzi kampanię „Przejdźmy na Ty”. Jak oba slogany zostały połączone? Oryginał możecie zobaczyć TUTAJ.