Samochód wjechał w stację benzynową [WIDEO]
To wydarzenie na długo zapisze się na kartach polskiej historii. W nocy z 27 na 28 lutego rozpędzony samochód wjechał w budynek stacji benzynowej w Rymaniu w woj. zachodniopomorskim. Za kierownicą siedziała kobieta, która - jak się później okazało - była pod wpływem środków odurzających. Zgłoszenie o zachowującej się podejrzanie osobie przyjęła policja. A kiedy funkcjonariusze pojawili się na miejscu... powstało nowe słowo - INSTRYBUTOR.
Czytaj także: Co to jest instrybutor? I dlaczego nie należy do niego strzelać? Nowy HIT internetu!
"W instrybutor nie strzel człowieku!"
Kiedy kobieta wjechała samochodem w budynek obsługa, a także klienci stacji krzyczeli do policjantów, by strzelali w opony. Na nagraniach, które trafiły do sieci możemy zauważyć, że mundurowi nie do końca wiedzieli, jak odnaleźć się w tej abstrakcyjnej sytuacji. Mimo dopingów - w opony nie strzelili. Kiedy kobieta "opuściła" stację benzynową, można było usłyszeć strzały. To zmartwiło jednak innych kierowców. - W instrybutor nie strzel człowieku! - zaczął krzyczeć jeden z mężczyzn. Nagranie trafiło do sieci. Uwaga! Możesz usłyszeć na nim wulgaryzmy:
"INSTRYBUTOR SONG": Klub Komediowy znowu to zrobił!
Zdarzenie tak wstrząsnęło internautami, że w sieci pojawiły się setki memów, "instrybutor" z Rymania trafił do Google Maps, a nowe słowo stało się inspiracją do piosenki dla Klubu Komediowego. Z ballady ułożonej do dźwięków gitary dowiemy się przede wszystkim... kiedy należy strzelać w opony. Oto kilka propozycji:
- gdy cierpliwości nie masz do żony,
- kiedy znów trasą mocno zmęczony,
- gdy jesteś wkurzony,
- gdy w totka ominą Cię znowu miliony,
- gdy w pracy się czujesz niedoceniony,
- gdy rosną zachorowania,
- gdy wstają demony,
- kiedy znów w Czajce awaria ścieku,
- kiedy masz dość z tych wszystkich bzdur steków, afer w gazetach, rozmów i przecieków.
To nie pierwsza tego typu piosenka autorstwa Klubu Komediowego. Artyści pokusili się m.in. o stworzenie parodii reklamy Apartu, która pojawiła się w mediach. Wówczas widzowie zarzucali popularnej marce biżuterii, że sielankowa reklama zachęcająca do drogich zakupów nie jest na miejscu, gdy cały świat zmaga się z pandemią koronawirusa.
Masz dla nas ciekawy temat lub jesteś świadkiem wyjątkowego zdarzenia? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i newsy z Waszej okolicy!