Nowe partnerstwo w Europie
Współpraca Vinted z InPostem obejmuje Polskę, Wielką Brytanię, Francję, Belgię, Holandię, Włochy, Portugalię oraz Hiszpanię. Dzięki niej miliony użytkowników Vinted będą mogły korzystać z jednej z największych w Europie sieci punktów out-of-home – obejmującej ponad 82 tys. lokalizacji. Chodzi o Paczkomaty oraz punkty PUDO (Pick-Up Drop-Off), które umożliwiają szybkie i wygodne nadanie lub odbiór paczki poza domem.
InPost buduje pozycję lidera
„Dla Grupy InPost to partnerstwo jest kolejnym krokiem w dążeniu do pozycji lidera w europejskiej logistyce. Umowy takie, jak z Vinted, są kluczowe dla strategii InPost” – podkreślił Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost. Firma już teraz działa aktywnie na rynku brytyjskim, gdzie niedawno przejęła firmę Yodel – trzeciego co do wielkości niezależnego operatora logistycznego w Wielkiej Brytanii.
Miliardowa ekspansja
Tylko w Wielkiej Brytanii InPost planuje zainwestować prawie 600 milionów funtów do 2029 roku, co łącznie z wcześniejszymi przejęciami da wartość inwestycji sięgającą 1 miliarda funtów. Kluczowym elementem tej strategii jest właśnie rozwój sieci out-of-home oraz budowanie relacji z dużymi platformami e-commerce.
Vinted i InPost. Synergia dla klientów
Partnerstwo z Vinted to znaczący krok nie tylko dla InPostu, ale i dla samych użytkowników platformy. Otrzymują oni dostęp do elastycznego, szybkiego i ekologicznego systemu dostaw, który pozwala unikać kolejek i oszczędzać czas. Wzajemna współpraca tych firm może realnie wpłynąć na jakość i komfort zakupów w segmencie odzieży używanej w całej Europie.
Opracował: Dawid Piątkowski, źródło: PAP