Debata Prezydencka Super Expressu

i

Autor: Super Express

WYNIKI OGLĄDALNOŚCI

Debata „Super Expressu” – 3,4 mln widzów w telewizjach informacyjnych

2025-04-30 13:32

Debatę prezydencką „Super Expressu” w telewizjach informacyjnych oglądało łącznie 3,4 mln zł. Przez półtora dnia pojawiło się ponad 630 wzmianek o wydarzeniu.

Debatę pokazały na żywo wszystkie polskie telewizje informacyjne. Łącznie w pięciu kanałach, wg danych instytutu badawczego Nielsen Media cytowanych przez Presserwis, program zgromadził 3,4 mln widzów:

  • Telewizja Republika - 1,22 mln
  • TVN24 - 1,21 mln
  • TVP Info - 518 tys.
  • Polsat News - 257 tys.
  • wPolsce24 - 195 tys. 

Na kanale „Super Expressu” na You Tubie i na stronie se.pl transmisja zakończyła się z wynikiem 810 tys. wyświetleń. W peaku, czyli w momencie najwyższej oglądalności, śledziło debatę w tych dwóch miejscach 138 tys. osób i był to historyczny rekord jakiegokolwiek live’a na kanale „Super Expressu”. Debata już następnego dnia, we wtorek 29.04 o godz. 11 zanotowała ponad milion odtworzeń.

Debatę „Super Expressu” transmitowały też największe portale: Onet.pl, WP.pl, Wyborcza.pl, NaTemat.pl, a także Kanał Zero i ponadregionalne Radio Wnet.

Wg analizy Instytutu Monitorowania Mediów, zaledwie w półtora dnia (w dniu debaty i następnego dnia do godz. 14) wygenerowanych zostało ponad 630 wzmianek w mediach niepowiązanych z „Super Expressem”. W internecie i social mediach Debata „Super Expressu” miała rekordowe zasięgi i pobiła wynik debaty w Końskich. Wg analizy ośrodka badawczego Res Futura, ekspozycja w internecie treści związanych z Debatą „Super Expressu” wynosiła aż 1,2 mld, a treści związanych z debatą w Końskich – 1 mld. Jak mówił w Radiu TOK FM To oznacza, że w 28 kwietnia, mniej więcej od godz. 17 do późnych godzin nocnych, przeciętny użytkownik internetu zetknął się z treściami dotyczącymi tego wydarzenia 48 razy (w ciągu tych kilku godzin).

Debata Prezydencka „Super Expressu” była pierwszym i jak dotąd jedynym wydarzeniem w tej kampanii, w której wzięli udział wszyscy kandydaci. Z bardzo pozytywnym oddźwiękiem spotkała się też unikalna formuła, w której to kandydaci zadają sobie pytania, realnie ze sobą debatują, a nie odpowiadają na wcześniej znane zagadnienia.

Bezpośrednie starcia Nawrocki/Trzaskowski