Zmiany w LinkedIn
LinkedIn platforma społecznościowa Microsoft przeznaczona głównie dla osób szukających nowych kontaktów biznesowych lub pracy. Z tej platformy bardzo często korzystają również rekruterzy szukający nowych pracowników. Platforma istnieje już od 21 lat, jej twórcy najwidoczniej chcą być na bieżąco z nowinkami technologicznymi i zdecydowali się wprowadzić kilka narzędzi opartych na sztucznej inteligencji od OpenAI. Na platformie ma pojawić się kilka nowych funkcji sztucznej inteligencji, która ma ułatwić poszukiwanie pracy, marketing i sprzedaż. Przygotowywana jest duża aktualizacja platformy Recruiter, pojawi się również trener LinkedIn Learning oparty na sztucznej inteligencji oraz nowe narzędzie oparte na sztucznej inteligencji do kampanii marketingowych. LinkedIn stworzył wiele własnych narzędzi AI do operacji zaplecza – teraz oprogramowaniem z AI na platformie zajmie się firma OpenAI.
- Recruiter 2024 ma być narzędziem pomagającym w rekrutacji. Narzędzie wykorzysta sztuczną inteligencję, aby pomóc profesjonalistom zajmującym się rekrutacją w opracowywaniu lepszych ciągów wyszukiwania w celu tworzenia lepszych list kandydatów.
- LinkedIn Learning będzie zbudowany podobnie jak chatbot. Porady, których udzieli chatbot, będą dotyczyły głównie umiejętności miękkich. Szkoleniowiec bazujący na AI będzie mógł sugerować uczestnikom rzeczywiste kursy i dostarczać informacji i porad dotyczących rozwoju zawodowego.
- Accelerate – to narzędzie będzie pomagało w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych na platformie.
- Powstanie również narzędzie wspierające sprzedaż B2B. Narzędzie oparte na AI będzie służyło do znajdowania nowych klientów lub nawiązywania bliższych kontaktów z tymi, którzy są już w ich sieci kontaktów.
Polecany artykuł: