W epoce coraz to większej popularyzacji gier Soulslike, w każdym roku jesteśmy świadkami kilku głośnych premier. Niektórzy gracze, w tym ja, obchodzą się jednak smakiem, ponieważ nie każdy ma tyle umiejętności, czy cierpliwości, aby sprostać temu wyzwaniu. Pomimo tego raczej każdy z nas utknął kiedykolwiek w danej grze i jak widać, Sony może mieć na to rozwiązanie. Jedna funkcja oparta na sztucznej inteligencji może być rozwiązaniem takich sytuacji.
Czytaj też: PS5 Pro przypadkowo potwierdzone przez Sony w nowym materiale wideo. Premiera już blisko?
AI pomoże nam pokonać najtrudniejszego bossa w grze
Funkcja Auto-Play PlayStation może pomóc, m.in. w walce z irytującymi bossami Elden Ring. „Automatyczna gra”, zaprojektowana ma być tak, aby umożliwiła ona graczom całkowite pominięcie pewnych części gry poprzez przekazanie sterów systemowi sztucznej inteligencji.
Jeśli ta funkcja faktycznie wejdzie w życie, system oparty na sztucznej inteligencji umożliwi graczom ominięcie pewnych sekcji gry. Zostanie to osiągnięte dzięki zdolności do nauki i naśladowania stylu gry użytkownika przez AI.
Pomimo wielu zgłoszonych patentów związanych ze sztuczną inteligencją, Sony jeszcze żaden z nich nie ujrzał światła dziennego. Jednak funkcja automatycznego odtwarzania może być pierwszą z wielu.