Firma z branży medycznej korzystała już wcześniej z innej technologii AI do obsługi 20-30 proc. zapytań - podał dyrektor Simplyhealth ds. obsługi klienta Dan Eddie. Jednak generatywna AI "Einstein GPT" firmy Salesforce - w odróżnieniu od technologii wykorzystujących gotowe szablony - może zrozumieć pytania klientów i dostarczyć spersonalizowaną odpowiedź - stwierdził. AI odpowiedziała już na 500 wiadomości e-mail przesłanych do Simplyhealth.
"Poprosiliśmy Einstein GPT o sformułowanie odpowiedzi; pojawiła się ona w ciągu trzech sekund" - powiedział Eddie na temat pierwszego zapytania.
"AI odpowiedziała: Droga Lauro, po pierwsze, czy mogę przeprosić za wszelkie frustracje, które przeżyłaś do tej pory?, więc wykazała się wymaganą empatią" - dodał.
E-maile są sprawdzane przez człowieka, aby upewnić się, że są dokładne - powiedział Tim Gough, dyrektor Simplyhealth ds. technologii. Dodał, że spośród e-maili wyprodukowanych do tej pory 11 wymagało poprawek interpunkcji bądź innych modyfikacji. Nie było żadnych "szaleństw" - stwierdził. Oznacza to, że AI nie stworzyła żadnych fałszywych treści. Ponadto, czas reakcji został skrócony z 12 minut do jednej.