W poście na Reddicie, użytkownik Ingenuity9833, który jeszcze niedawno wspominał o nowym systemie walki, teraz podzielił się koncepcją systemu przestępczego w Grand Theft Auto VI wraz z krótkim opisem nowych funkcji, które chciałby zobaczyć w grze. Od koncepcji prawników po harmonogram więzienny – istnieje wiele interesujących pomysłów, które zasługują na uwagę.
Czytaj też: GTA 6. Wyciekły pliki i rozmiar gry! 1 TB wolnej pamięci będzie potrzebny?
Tak mógłby wyglądać system przestępczy w GTA VI
Ingenuity9833 podzielił się unikalnymi pomysłami na system przestępczy w GTA 6, takimi jak sprawy sądowe, komisariaty policji i nie tylko. Oto jak mogłoby to wszystko działać:
- Gwiazdka 1 – Można ją osiągnąć poprzez zastraszanie lub antagonizowanie NPC. Policja przeszukałaby ostatnią lokalizację graczy i skonfrontowała ich z ostrzeżeniem lub grzywną w wysokości 500 dolarów.
- Gwiazdka 2 – Można ją osiągnąć w przypadku napadu, kradzieży mienia lub kradzieży samochodu. Funkcjonariusze stawiali im pokojową konfrontację i dawali im szansę na poddanie się, jeśli zostaną uznani za winnych.
- Gwiazdkę 3 – Można ją osiągnąć w przypadku, gdy policja sama zauważy popełnienie dwugwiazdkowego przestępstwa lub jeśli gracze będą antagonizować funkcjonariuszy, lub w przypadku raportów o morderstwie, lekkomyślnej jeździe, włamaniu i zabójstwie. Policjanci zachowywali się agresywnie i do ich eliminowania używali paralizatorów lub pałek.
- Gwiazdka 4 – Można ją osiągnąć w przypadku, gdy policjanci zobaczą przestępstwo z oceną 3-gwiazdkową lub raporty o seryjnych zabójstwach, strzelaninach, śmiertelnych rabunkach lub włamaniach. Policja użyłaby broni palnej, ale nadal ostrzegałaby, aby się poddać.
- Gwiazdka 5 – Można ją uzyskać w przypadku czterogwiazdkowego przestępstwa na oczach policji lub raportów o aktywnym zabijaniu, masowych strzelaninach lub bezlitosnych szałach drogowych. Policja używałaby blokad drogowych i śmigłowców.
- Gwiazdka 6 – Można ją osiągnąć poprzez akt terroryzmu lub przedłużające się przestępstwo pięciogwiazdkowe. Tym razem zostanie wysłany SWAT, który będzie starał się zneutralizować gracza za wszelką cenę.
Fan wspomniał także o psach policyjnych, sprawach sądowych, czy więzieniu jako przerywniku filmowym. To nie wszystko, ponieważ koncepcja przewiduje również funkcję prawnika, która pozwoliłaby graczom zatrudnić go, aby ten pomógł nam uniknąć prawnych nacisków. Ważnym aspektem rozgrywki byłyby także komisariaty policji, na których gracz musiałby spędzić trochę czasu za swoje wykroczenia - wtedy mógłby się przełączyć na inną postać lub zwyczajnie przyspieszyć czas.