CEO Take-Two o cenach gier. Wpłynie to na premierę GTA VI?
Dyrektor generalny Take-Two, Strauss Zelnick, uważa, że koszt gier AAA należy obliczać według „wartości godzinowej”. Argumentuje to tym, że główne wydania kosztują już od 60 do 70 funtów (270 zł do 329 zł w PL), taka podwyżka oznaczałaby wykluczenie wielu graczy ze społeczności. Przynajmniej jeśli chodzi o granie w nowe gry.
Czytaj też: GTA 6 - Nowy tryb od Dr. Dre potwierdzony! Gotowy na premierę gry
Polecany artykuł:
„Jeśli chodzi o ceny wszelkich obiektów rozrywkowych, algorytm to zasadniczo wartość oczekiwanego wykorzystania rozrywki. To oznacza, że wartość na godzinę pomnożona jest przez liczbę oczekiwanych godzin plus wartość końcowa postrzegana przez klienta będącego właścicielem, jeśli tytuł rzeczywiście jest jego własnością, a nie, powiedzmy, wypożyczony lub subskrybowany. Według tego standardu nasze ceny są nadal bardzo, bardzo niskie, ponieważ oferujemy wiele godzin zabawy z grą” – szczegółowo wyjaśnił Zelnick.
Czytaj też: GTA 6 z 'nowym zwiastunem'. Fani zabrali głos! „Oficjalnie wariujemy”
Nie jest to oficjalne potwierdzenie, że Zelnick zamierza podnieść cenę za GTA VI, jednak z pewnością taka możliwość zostanie rozważona w 2025 roku lub przy najbliższym spotkaniu Take-Two z Rockstar Games, na którym może zostać ujawniona nowa grafika lub nawet zwiastun gry.
Czytaj też: GTA 6: Drugi zwiastun gry coraz bliżej! Ogłoszenie Take-Two poruszyło fanów