Przez pryzmat formy, fasonu i tekstury, linia wyznacza nowy standard w produktach Vans Premium. Inauguracyjna kampania stworzona przez Liama MacRae, stylizowana przez Venedę Carter i wyprodukowana przez Maddy Denley prezentuje produkty obuwia i odzieży, które zostaną wydane w 2024 roku. Wyróżniająca się linia obejmuje obuwie Premium, odzież Premium i klasykę Premium, które honorują dziedzictwo Vans poprzez ewolucyjne detale projektowe i ulepszone konstrukcje.
Kolekcja Premium Rowley XLT zawiera szereg archiwalnych kolorystyk vintage, w tym Incense i Ink, z niestandardowym klipsem stabilizującym piętę w celu zwiększenia trwałości i formy. Dzięki zaktualizowanym detalom projektowym, całkowicie nowy model Premium Mary Jane 93 został przeprojektowany z pnącą teksturą ściany bocznej, dostępną w trzech definiujących wersjach kolorystycznych. Linia Vans Premium obejmuje również szereg kultowych klasycznych sylwetek obuwia, wzbogaconych o wygodę i nowoczesny wygląd.
Ubrania Premium Apparel są starannie wykonane, łącząc najwyższej jakości materiały i zaawansowany design, który płynnie uosabia formę, dopasowanie i uczucie. Asortyment obejmuje bardziej oversizowe, pudełkowate kroje oraz udoskonalone detale wykroju. Stworzona z myślą o wszechstronności, kurtka Reversible Station Jacket z pokrzywionym wzorem szachownicy, z odwracalną opcją w jednolitym czarnym kolorze. Oferta odzieży obejmuje również szereg ekskluzywnych produktów, takich jak plisowane spodnie, rozpinane bluzy, bluzy z kapturem, skarpetki i koszulki.
Kolekcja Vans Premium jest już dostępna na stronie vans.eu oraz w wybranych sklepach na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronievans.com/otwbyvans.
Materiał prasowy