Oshee

i

Autor: Materiały prasowe

Zadbaj o zdrowie psychiczne

OSHEE łączy siły z artystami – projekt SPEAK UP na rzecz zdrowia psychicznego młodzieży

2025-01-08 10:54

Marka OSHEE rozszerza projekt SPEAK UP o współpracę z młodymi artystami, by wzmacniać świadomość na temat dobrostanu emocjonalnego. W ramach tej inicjatywy na butelkach OSHEE Vitamin Water D+K pojawiły się nowe, inspirujące etykiety, które przedstawiają artystyczne interpretacje zdrowia psychicznego.

OSHEE dostrzega pilną potrzebę budowania wsparcia emocjonalnego dla młodych ludzi w obliczu współczesnych wyzwań. Od kilku lat działa na rzecz poprawy kondycji psychicznej najmłodszych. OSHEE SPEAK UP to długofalowy projekt, który ma na celu zmianę podejścia do zdrowia psychicznego. Współpraca z artystami to unikalny projekt, który łączy świat sztuki i zdrowia, aby podnieść świadomość na temat równowagi psychicznej dzieci i młodzieży. Ambicją marki jest pokazanie, że poprzez sztukę można dotrzeć do młodych ludzi i otworzyć ich na rozmowę o swoich emocjach i odczuciach.

Projekt SPEAK UP, poza edukacją, koncentruje się również na inspirowaniu i zachęcaniu młodzieży do otwartej rozmowy o swoich uczuciach. W realizację misji marki zostali zaangażowani ilustratorzy: Bartosz Żuber, Martyna Wilner oraz Justyna Bojczuk-Krzepina, którzy w artystyczny sposób oddali temat zdrowia psychicznego, poprzez osobiste interpretacje tego zagadnienia. Ich projekty zostały umieszczone na etykietach OSHEE Vitamin Water D+K.

Oshee

i

Autor: Materiały prasowe

„W OSHEE wierzymy, że dobrostan psychiczny jest fundamentem zdrowego życia. Naszą misją jest wspieranie młodzieży, która, przytłoczona codziennymi wyzwaniami, często potrzebuje pomocy, by zrozumieć, że trudne emocje i złe samopoczucie nie są powodem do wstydu. Poprzez zaangażowanie artystów w OSHEE SPEAK UP chcemy stworzyć przestrzeń do otwartego dialogu o zdrowiu psychicznym młodych osób. Każdy zakup OSHEE Vitamin Water D+K, na którego etykiecie znalazły się ilustracje, wspiera Fundację Twarze Depresji, a 5% przychodu przekazujemy na program bezpłatnej pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Wierzymy, że razem możemy przełamywać trudne tematy i dać młodym wsparcie, na jakie zasługują” – mówi Julia Markowska, specjalista ds. marketingu i CSR.

Sztuka jako głos młodego pokolenia

Zaangażowani artyści to osoby młode i świadome wyzwań, z którymi boryka się ich pokolenie. Każdy z nich, na swój unikalny sposób, przedstawił temat zdrowia psychicznego, tworząc ilustracje będące nie tylko interpretacją tego zagadnienia, ale też wyrazem troski i nadziei. Butelki w nowej odsłonie przyciągają wzrok i trafiają bezpośrednio do młodych ludzi, którzy cenią sobie dobry design. Prace są pełne symboliki, którą trudno ubrać w słowa. Kolory, formy i detale stanowią zaproszenie refleksji, która często bywa pierwszym krokiem na drodze do zrozumienia siebie i swoich emocji.

Oshee

i

Autor: Materiały prasowe

Butelki OSHEE Vitamin Water D+K z ilustracjami przygotowanymi przez młodych artystów stanowią wyjątkowy nośnik tej kampanii. Jednak OSHEE SPEAK UP to również podcast, który porusza kwestie zdrowia psychicznego. Najnowszy odcinek z gościnnym udziałem Wiki Krauz – ilustratorką i instagramerką, która promuje troskę o zdrowie psychiczne – już wkrótce dostępny będzie na YouTube oraz Spotify.