Moda i ruch od zawsze idą w parze, ale tym razem za sprawą najnowszej kampanii marki GAP wkraczają na wyższy poziom. Słynny amerykański brand odzieżowy z dumą prezentuje kampanię GAP x Jungle na wiosnę 2024 roku, w której len gra kluczową rolę, ułatwiając wyrażanie swojego stylu i jednocześnie dzięki swojej wygodzie i lekkości, pomagając w realizowaniu pasji. By podkreślić znaczenie wygody ubrań kampania GAP x Jungle powstała z udziałem nagrodzonej Grammy i popularnej w ostatnich miesiącach artystki, Tyli.
GAP, który od lat stawia na promowanie oryginalności i wyrażanie siebie poprzez swoje pasje, zaprosił do współpracy Tylę, której kreatywność i autentyczność świetnie wpisują się w filozofię marki. 22-letnia wokalistka z RPA, Tyla, z dnia na dzień podbiła serca słuchaczy za sprawą swoich układów tanecznych i coverów piosenek, pokazując tym samym swój niepowtarzalny styl. Publiczność szczególnie zachwyciła się jej ostatnim hitem “Water”, który znalazł się w zestawieniu Billboard Hot 100.
"To absolutny zaszczyt wystąpić w kampanii Gap - tak wielu kultowych artystów współpracowało z tą marką, a teraz ja mogę być jednym z nich" - powiedziała Tyla. "Jestem podekscytowana, że moi fani zobaczą mnie w nowym rodzaju tańca, gdzie zaprezentuję wyjątkowo wygodne ubrania z moimi osobistymi akcentami! To była naprawdę świetna zabawa - prawdziwe święto muzyki, mody i tańca".
GAP x Jungle nawiązuje do korzeni GAP jako marki popkulturowej współpracującej z nieszablonowymi artystami zarówno w modzie, jak i muzyce. Kampania została wyreżyserowana przez J Lloyda i Charliego Di Placido z Jungle. Założony przez przyjaciół z dzieciństwa, J Lloyda i Toma McFarlanda, Jungle to mieszanka ponadczasowego disco, hip-hopu, funku i przyszłościowej produkcji. Oryginalne połączenie muzyczne z ich ekspresyjną i pomysłową estetyką wizualną ugruntowało ich status jednego z najpopularniejszych zespołów w Wielkiej Brytanii.
Za inspirację tworzenia kampanii GAP x Jungle posłużył oficjalny teledysk do utworu "Back On 74", który stał się globalnym fenomenem na TikToku i rozpoczął taneczny szał na platformie, zdobywając ponad miliard wyświetleń.
Każda klatka przedstawiona w najnowszej kampanii GAP uwydatnia płynny i naturalny ruch ciała, podkreślając tym samym lekkość najnowszej lnianej kolekcji marki, w której prezentują się tancerze.
"Współpraca z utalentowanymi artystami, którzy ucieleśniają ducha oryginalności, to nie tylko wybór, ale zobowiązanie wobec dziedzictwa naszej marki" - powiedział Mark Breitbard, prezes i dyrektor generalny GAP. "Ta kampania oddaje hołd kultowym muzycznym reklamom Gap z przeszłości, jednocześnie obejmując różnorodne talenty, które kształtują naszą teraźniejszość i przyszłość. Nadal czerpiemy inspirację od artystów, którzy autentycznie wyrażają siebie, używając stylu Gap, aby podkreślić ich unikalne osobowości".
Kampania GAP x Jungle podkreśla łatwość i wszechstronność najnowszej kolekcji kultowych sylwetek Gap w charakterystycznych lnianych tkaninach. Len jako główny materiał tej kolekcji pozwala na swobodny ruch i bezwysiłkowy styl. Gap Linen jest łatwy w noszeniu, wszechstronny i można go wygodnie prać w pralce. Podstawowe elementy kolekcji obejmują lniane koszule, bluzkę czy spodnie.
Kampania GAP x JUNGLE rusza w mediach cyfrowych, out-of-home, wideo, kanałach społecznościowych i kanałach marki Gap już dziś, 27 lutego 2024. GAP będzie również współpracować z Jungle i Tylą, by stworzyć playlistę w sklepach marki, która będzie także dostępna na Spotify.
Materiał prasowy