Kampania promocyjna eSky.pl

i

Autor: Pexels W kampanii udział biorą gwiazdy kina i celebryci

Turystyka

City breaki z polskimi gwiazdami. Takiej kampanii w polskiej turystyce jeszcze nie było

2024-09-01 22:56

Przygoda w Amsterdamie głosem Adasia z kultowego „Nic śmiesznego”, unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne, błogie lenistwo na maltańskich i cypryjskich plażach w real american style oraz bajkowy czas w Londynie i Abu Zabi. W jesiennej kampanii „City break to MY” promującej city breaki platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu.

To pierwszy taki zabieg w polskiej turystyce: charakterystyczne głosy znanych osobistości poprowadzą podróżników przez świat city breaków dopasowanych do różnych potrzeb i stylu podróżowania.

  • Spędź noc w hotelu w Amsterdamie, gdzie winda nie jeździ w bok

  • Poczuj délicieux smak hiszpańska paella pełnej intensywnych aromatów

  • Daj nurka w clear water na Malcie

  • Wyginaj śmiało ciało na cypryjskich plażach

Tak do zorganizowania jesiennego city breaka z eSky.pl zachęcają postacie znane z kultowych filmów czy show-biznesu, które są uwielbiane przez wiele pokoleń Polaków.

PORANEK ESKA - TŁUMY NA MORSKIM OKU

Gwizdy w spotach promocyjnych

W spotach do najnowszej kampanii promującej krótkie zagraniczne wyjazdy polska platforma podróży nie pokazuje jednak twarzy, lecz pozwala odbiorcom ujrzeć ich w roli lektorów. Wśród nich są m.in.

  • Cezary Pazura (aktor, reżyser i producent),
  • Pascal Brodnicki (francusko-polski kucharz i bloger kulinarny)

A także inne gwiazdy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek, których charakterystycznych głosów po prostu nie da się nie rozpoznać.

W zupełnie nowy sposób przenosimy podróżników w świat city breaków. Jako pierwsi w polskiej branży turystycznej zaangażowaliśmy popularne osoby w nieco inny sposób, stawiając na ich wyjątkowe osobowości wyrażone głosem. W zależności od skojarzeń, jakie budzą, dopasowaliśmy je do różnych rodzajów wypoczynku. Te z kolei wypracowaliśmy na podstawie segmentacji odbiorców opartej na wewnętrznych danych, przeprowadzonych badaniach i wielu latach doświadczenia w organizacji city breaków. Będziemy sukcesywnie rozwijać tę ideę również w przyszłości

- mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky.

Wąsko sprofilowany przekaz kluczem do sukcesu w turystyce

Jesienna kampania „City break to MY” skupi się na promocji oferty pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji. Wszystkie są pogrupowane w kategorie tematyczne takie jak Zwiedzanie, W męskim stylu, Smakowanie, Błogie lenistwo na plaży, a także Rodzinne i bajkowe podróże oraz Natura.

Poprzez oferty zaspokajające różne potrzeby konkretnych grup i odpowiadające ich stylowi podróżowania pokazujemy, że jesteśmy ekspertami w obszarze city breaków. Ten pomysł pozwoli nam wyróżnić się na tle podobnej do siebie i przewidywalnej komunikacji większości marek podróżniczych w Polsce. Dzięki tak sprofilowanemu przekazowi jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom klientów, bo wiemy, czego oczekują od swoich podróży

- wyjaśnia Katarzyna Hauton, Group Brand Manager w eSky.pl.

W jaki sposób będzie prowadzona kampania?

Współpraca ze słynnymi osobistościami w roli lektorów to centralny punkt kampanii na polskim rynku. Kampania prowadzona będzie w digitalowych kanałach takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe, banery w Google Display Network, a także w offline’ie z użyciem wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach, jak i billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk.

Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.

Pomysł kreatywny na kampanię opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją PRO LOKO. Zakup mediów realizowany jest in-house przez eSky ze wsparciem domu mediowego Starcom.

eSky.pl to synonim city breaka dla wielu Polaków

Jesteśmy pionierem city breaków w Europie Środkowo-Wschodniej, o czym świadczą wyniki naszych cyklicznych badań prowadzonych z GfK - pakiety dynamiczne City Break to drugi produkt po biletach lotniczych, z jakim eSky.pl kojarzy się polskim podróżnikom. Podróże tego typu to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą częściej podróżować, wplatając krótsze wyjazdy w rytm swojego codziennego życia. Konsekwentnie rozwijamy ten produkt, budując jednocześnie wizerunek marki jako eksperta od wyjazdów dopasowanych do indywidualnych preferencji użytkownika

- zaznacza Inga Wawrzyniak-Gacek.

Pakiety dynamiczne to również najszybciej rozwijający się produkt w portfolio Grupy eSky: w 1. połowie br. sprzedaż oferty lot plus hotel objętej Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym oraz gwarancją najniższej ceny wzrosła o 126 proc. względem porównywalnego okresu w roku 2023.