Hity internetu

Żugajki znalazły sposób na zarobek. Sprzedają kartony po pączkach Julii Żugaj

2025-04-08 13:45

Twórcy internetowi często wydają swoje własne produkty, które stają się hitem wśród ich fanów. Ostatnio influencerka Julia Żugaj wypuściła do sprzedaży pączki. Jak się okazuje, liczni fani finalistki "Tańca z Gwiazdami" zaczęli wystawiać na sprzedaż... kartony po słodkich przekąskach. Będzie jak z papierkami po lodach Ekipy?

Wiosną 2021 roku głośna była sprzedaż papierków po lodach wypuszczonych przez Ekipę Friza. Ceny na portalach zakupowych potrafiły osiągnąć kilka tysięcy złotych. Jedna z platform zakazała nawet wystawiania tych opakowań. Tym razem popularnością zaczęły cieszyć się kartony po pączkach Julii Żugaj.

ESKA_Narożna gorzko podsumowała Fryderyki. Disco polo nie ma tam swojej kategorii!

Żugajki wystawiają kartony po pączkach na Vinted

W ostatnich kilku dniach na portalu handlowym Vinted ukazały się oferty sprzedaży pustych opakowań po pączkach, które influencerka i youtuberka Julia Żugaj wydała we współpracy z Dooti Donuts.

Słodkie wypieki jednoznacznie skrytykowała dziennikarka Katarzyna Bosacka. Prowadząca m.in. program "Wiem, co jem" we wpisie poinformowała o aż 70 składnikach znajdujących się w jednym pączku. "Czas dorosnąć i wziąć odpowiedzialność za swoje polecenia i kampanie reklamowe" - zwróciła się bezpośrednio do Żugaj, zaznaczając, że wysokoprzetworzony produkt trafia przede wszystkim do młodej widowni.

Krytyka najwidoczniej nie odstraszyła zmobilizowanej społeczności fanowskiej Julii. Pączki w polskich sklepach cieszyły się sporym zainteresowaniem.

Ile kosztują "żugajkowe" kartony?

Fani influencerki, którzy potraktowali puste opakowania jako pamiątki, a nie odpady, wystawili kartony w różnych cenach. Na Vinted.pl możemy znaleźć oferty wahające się od 2 do nawet 30 zł bez dostawy. Nie są to tym samym - póki co - kwoty nawet zbliżone do ogromnych stawek, jakie życzyli sobie posiadacze coraz rzadszych papierków po lodach Ekipy.

Czas pokaże, jak rozwinie się sytuacja i czy na wystawienie kartonów po pączkach zareagują platformy handlowe, producent wypieków lub sama zainteresowania influencerka, która wkrótce weźmie udział w "Twoja Twarz Brzmi Znajomo".