YouTube - nowe zdjęcie profilowe nie zachwyciło użytkowników najpopularniejszej na całym świecie platformy z muzyką. Pandemia koronawirusa mocno wpłynęła na każdy sektor światowej gospodarki. Jedną z branż, które najmocniej ucierpiały wskutek rozprzestrzeniającego się wirusa, jest branża rozrywkowa. Głowy państw na całym świecie, w tym również w Polsce, podjęły bowiem decyzję o zamknięciu miejsc publicznych, takich jak kluby, kina, muzea czy nawet szkoły. Odwołane zostały też zaplanowane imprezy masowe. Wszystko po to, by jak najbardziej ograniczyć możliwość zakażenia się COVID-19.
W związku z obowiązkową izolacją społeczeństwa, w sieci powstał specjalny hashtag #zostanwdomu. Największe gwiazdy muzyki, takie jak chociażby Justin Bieber, Miley Cyrus czy też Madonna zachęcają swoich wielbicieli, by ci bez potrzeby nie opuszczali czterech ścian, celem zachowania bezpieczeństwa swojego, jak i bliskich. Do akcji przyłączyli się również właściciele najpopularniejszych serwisów, które dziennie generują setki milionów wejść, w tym YouTube'a. Przedstawiciele serwisu internetowego zmienili nawet zdjęcie profilowe w mediach społecznościowych. Z pewnością nie spodziewali się jednak takiego odzewu ze strony obserwujących.
YouTube - nowe zdjęcie profilowe wyśmiane przez fanów
Graficy, którzy zaprojektowali tymczasowe logo YouTube'a, mające na celu przypominać o akcji #zostanwdomu, prawdopodobnie wyszli z założenia, że prostota jest w cenie. Grafika zamieszczona w serwisach społecznościowych miała bowiem przypominać dom. Dorysowany do doskonale znanego logotypu daszek rozbawił jednak sporą część internautów. Pod zdjęciem, drugą najpopularniejszą reakcją jest "haha". Również w komentarzach można znaleźć wiele prześmiewczych opinii.
- To wygląda jak brew, a nie jak dach. Spróbujcie ponownie!
- Potrzebujecie kogoś kreatywnego, można to było zrobić o wiele lepiej!
- To uczucie, kiedy grafik wziął urlop i poprosiłeś programistę o pomoc, a on użył Painta - można przeczytać.
Rzeczywiście wyszło aż tak źle?