Rok 2020 od samego początku poddaje nas wielu próbom. Z każdej z nich wychodzimy bogatsi o nowe doświadczenia i jesteśmy bardziej świadomi tego, co w naszym życiu ma największą wartość. Odkryliśmy w sobie głęboko skrywane pokłady empatii. Pokazaliśmy, że w sytuacjach kryzysowych potrafimy jednoczyć się i działać wspólnie. A co najważniejsze, nauczyliśmy się otwartości. Teraz przyszedł czas na największe wyzwanie – co zrobić, by po powrocie do codzienności nie stracić tego, co wynieśliśmy z tak ważnej lekcji?
Wierząc, że małe gesty mogą być początkiem wielkich zmian, Coca-Cola zachęca, abyśmy stworzyli własną listę codziennych postanowień. W tym celu marka przygotowała digitalową kampanię inspirowaną rezolucją George’a The Poet. Wykorzystane w niej hasła skłaniają do refleksji:
- W weekendy będę tańczyć do rana.
- Będę urządzać najlepsze domówki.
- Zamiast patrzeć w telefon, rozejrzę się wokół siebie.
- Zrobię city break w swoim mieście.
- Na nowo odkryję moje własne miasto.
- Jeszcze bardziej pokocham moje miejsce na ziemi.
- Docenię każde spotkanie przy wspólnym stole.
- Będę pokazywać się #nofilter.
- Będę zbierać przeżycia, a nie przedmioty.
- Czas wolny będziemy spędzać wolniej. Wtedy dłużej potrwa!
- Zamiast dzielić się ekranem podzielę się swoim czasem.
- Nie wyjadę za granicę? No to lepiej poznam swoją okolicę!
- Wspólny posiłek wpiszę codziennie do kalendarza.
- Zacznę dostrzegać w ludziach wewnętrzne piękno.
- Będę kupować mniej, a więcej doświadczać.
- Zawsze znajdę czas dla moich bliskich.
Wśród nich każdy z nas znajdzie motto, z którym może się utożsamić. Coca-Cola ma jednak nadzieję, że przeprowadzona akcja stanie się również inspiracją do stworzenia własnych postanowień. Nie pozostaje nam zatem nic innego, jak tylko zacząć je realizować. Które z nich znajdą się na Waszej liście?