WYDARZENIE

Wielki festiwal okazji. Relacja z wydarzenia promującego nadchodzący Amazon Prime Day

2024-07-08 16:56 Materiał sponsorowany

Wianki ze świeżych kwiatów, personalizowane koszulki, pokaz mody duetu Paprocki Brzozowski, a także znane gwiazdy oraz influencerzy – tak świętowaliśmy nadchodzący Amazon Prime Day, czyli największy festiwal okazji na Amazon.pl. Byliśmy na tym wyjątkowym evencie i rozmawialiśmy z zaproszonymi gośćmi. Przeczytajcie, jak i co kupują celebryci oraz na jakie okazje można liczyć podczas Prime Day 16 – 17 lipca.

W miniony wtorek teren warszawskiej Elektrowni Powiśle zmienił się w tętniące życiem miasteczko mody i rozrywki. Wszystko za sprawą Amazon.pl i nadchodzącego święta zakupów – Amazon Prime Day. Wydarzenie było huczną zapowiedzią dni pełnych niepowtarzalnych okazji cenowych, na które możemy liczyć już 16 – 17 lipca. W odliczanie do zakupowego święta włączyły się znane gwiazdy, które chętnie opowiadały o swoich sposobach na poszukiwanie wyjątkowych ofert cenowych oraz o tym, jak przygotowują się do wakacyjnych wyjazdów.

Podczas tego wyjątkowego eventu nie zabrakło także ciekawych atrakcji. W strefie Amazon.pl goście mogli wykonać swój wymarzony wianek ze świeżych kwiatów, a także stworzyć spersonalizowaną koszulkę zaprojektowaną przez duet Paprocki Brzozowski. Dochód ze sprzedaży limitowanej edycji koszulek zostanie przekazany na cele charytatywne. Zwieńczeniem wydarzenia był wieczorny pokaz mody Paprocki Brzozowski. To był niezapomniany wieczór, który rozpoczął wielkie odliczanie do Amazon Prime Day – święta, na które czekają wszyscy miłośnicy zakupów i wyjątkowych okazji.

Amazon Prime Day

i

Autor: Materiały prasowe

Zakupy i pakowanie bagażu według znanych gwiazd

Strefę Amazon Prime Day odwiedzili także aktorzy, influencerzy i gwiazdy. Wśród zaproszonych gości pojawili się m.in. Aleksander Milwiw-Baron i Sandra Milwiw-Baron, Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor, Katarzyna Dowbor, Edyta i Cezary Pazura, a także Andziaks i Luka. Wykorzystaliśmy tę niepowtarzalną okazję, by zapytać gwiazdy o ich zwyczaje zakupowe oraz o to, co zabierają na wakacje.

- Zakupy przed wakacjami zaczynamy od poszukiwania walizek, bo po każdej podróży liniami lotniczymi są bardzo zniszczone. Oprócz tego, wszelkiego rodzaju kremy z filtrami – dla mnie i dla dzieciaków. Do podręcznego bagażu pakuję aparaty i wszelkiego rodzaju obiektywy, bo kocham fotografię analogową, w szczególności średnioformatową. W przypadku aparatów tego typu trzeba szukać okazji. Fotografia analogowa wraca do łask, więc automatycznie ceny idą w górę – wyjaśniła Edyta Pazura.

- Lubimy sporty wodne, więc w bagażu zawsze musi znaleźć się sprzęt do tego typu aktywności: maski, płetwy itp. To są podstawowe rzeczy, które zabieramy ze sobą. Wszystko inne kupujemy na miejscu – dodał Cezary Pazura. – No i oczywiście, rzeczy dla dzieci. Starsza córka ma już 15 lat, ale mała dopiero 6, więc w walizce muszą się znaleźć jej ukochane zabawki. Mamy ma nie oddzielną walizkę – dodaje aktor.

Amazon Prime Day

i

Autor: AKPA

Zwyczaje zakupowe, a także coroczny rytuał pakowania u Dowborów wygląda bardzo podobnie.

- Jesteśmy rodzicami, więc do naszych walizek muszą trafić przede wszystkim rzeczy dla dzieci. Wiadomo, że wyjazd z dziećmi to zawsze podwójna ilość ubrań, a także niezbędny sprzęt i zabawki, ładowarki i kable do wszystkich urządzeń, jakie zabieramy. Na szczęście, moja żona jest prawdziwą specjalistką od pakowania i to ona czuwa nad tym, żebyśmy o niczym nie zapomnieli – przyznał Maciej Dowbor.

Ale robienie zakupów to czynność, która towarzyszy nam nie tylko przed planowanym wyjazdem, ale także każdego dnia. Sprawdziliśmy, jak kupują gwiazdy i czego oczekują po zakupach online.

- Szybkość dostawy, możliwość zwrotu. No i przede wszystkim, kalkulujemy ceny. Przy zakupach online możemy sprawdzić różne źródła, z których pochodzi produkt. Wybieramy zawsze optymalną ofertę – przyznaje Cezary Pazura. - Jestem człowiekiem starej daty, więc najpierw dokładnie sprawdzam asortyment i dopiero wtedy zastanawiam się, czy coś sobie kupić. Nie mam konkretnego celu zakupowego. Żona zaopatruje mnie we wszystko, czego potrzebuję na co dzień. Ale lubię sobie czasem zaszaleć, i kiedy zorientuję się, że czegoś nie mam albo że coś wygląda inaczej, niż to, co mam, to decyduję się na zakup – wyjaśnia aktor.

A jak proces zakupowy wygląda w domu państwa Dowborów?

- W zakupach online cenię sobie komfort. W domu mogę usiąść i odpalić aplikację lub wejść na stronę internetową – to wygodny i szybki sposób, który pozwala mi dopasować zakupy do rzeczywistych potrzeb. Kupuję mniej rzeczy niepotrzebnych, a więcej tych, które były wcześniej w moich planach – tłumaczy Maciej Dowbor. - Kilka lat temu odkryłem sklep Amazon.pl. Uważam, że na tę chwilę jest to najciekawsza platforma zakupowa, która oferuje szeroki wybór produktów i marek w okazyjnych cenach od dostawców z całego świata i tych z Polski. Nie interesuję się za bardzo modą, ale za to często szukam online sprzętów. Wybieram zakupy online ze względu na fakt, że mogę wcześniej porównać sobie ceny i znaleźć najlepszą ofertę, a poza tym realizacja zamówienia jest naprawdę szybka i pozwala to zaoszczędzić czas, który musiałbym spędzić na chodzeniu po sklepach i staniu w kolejkach. Zdarzyło mi się zrobić tam zamówienie o pierwszej w nocy. Rano już kurier pukał do drzwi z moją przesyłką. Na Amazon.pl można trafić na ciekawe nowinki technologiczne, które nie są jeszcze dostępne w Polsce – przyznaje dziennikarz.

Podobne potrzeby i spostrzeżenia ma większość polskich klientów. Kasia Ciechanowska-Ciosk, przedstawicielka Amazon.pl opowiedziała nam, czego klienci oczekują po zakupach drogą internetową.

- Polacy przede wszystkim cenią sobie fakt, że zakupy online pozwalają im zaoszczędzić – i to nie tylko czas. W badaniu przeprowadzonym przez IBRiS dla Amazon.pl 65 proc. badanych wskazało, że zakupy online są dla nich wygodniejsze. Coraz bardziej popularne jest także posiadanie subskrypcji, która sprawia, że zakupy przez Internet są jeszcze bardziej wygodne i dostępne. Ponad połowa badanych oczekuje, że zamówienie dotrze do nich następnego dnia. Dostawa powinna być nie tylko darmowa, ale też bez minimalnej wartości zamówienia. Co ciekawe, 64 proc. badanych przyznało, że są w stanie przyspieszyć albo spowolnić zakup wymarzonego produktu, jeśli wiedzą, że zdobędą go w innym terminie, ale za to w bardzo atrakcyjnej cenie. Istotnym czynnikiem jest także łatwy i darmowy zwrot.

Strefa Amazon.pl

i

Autor: Mieszko Piętka

Strefa radości i rozrywki

Marka Amazon.pl wie, jak podsycić apetyt na zakupowe szaleństwo. Podczas eventu promującego nadchodzący Amazon Prime Day w strefie Amazon.pl na gości czekało wiele atrakcji. Na stoisku z koszulkami zaprojektowanymi przez duet Paprocki Brzozowski można było spersonalizować swój t-shirt przy pomocy naklejek i specjalnych flamastrów do tkanin.

Dodatkowo, w trefie Amazon.pl odwiedzający mogli stworzyć swój własny wianek ze świeżych kwiatów. W takiej iście wiosennym stroju pozostaje już tylko czekać na dni wielkich okazji cenowych, dzięki którym wakacje będą w pełni komfortowe i beztroskie. To wszystko zapewnia usługa Amazon Prime. Na czym polega i co się z nią wiąże? Na te pytania odpowiedziała nam Kasia Ciechanowska-Ciosk, przedstawicielka Amazon.pl

- Amazon wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferuje subskrypcję Amazon Prime, w ramach której klienci mają zagwarantowaną darmową, szybką dostawę milionów produktów bez minimalnej wartości zamówienia. Dodatkowo otrzymują dostęp do rozrywki: platformę streamingową z bogatą ofertą filmów, seriali i dostęp do darmowych gier. Ponadto są informowani o ekskluzywnych ofertach zakupowych, jak np. Amazon Prime Day, który odbędzie się już niebawem, 16 – 17 lipca.

Pokaz mody Paprocki Brzozowski

i

Autor: Mieszko Piętka

Wielka moda w szczytnym celu

Wieczór uświetnił pokaz mody Paprocki Brzozowski. Trzeba przyznać, że projektanci zapewnili gościom prawdziwe, niezapomniane show. I nie chodzi tu jedynie o wspaniałą kolekcję, ale także o fakt, że modelki prezentowały ją chodząc po długim stole. Podczas pokazu widzowie mogli podziwiać także koszulkę Amazon.pl, zaprojektowaną przez duet Paprocki Brzozowski. Dochód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Tuż przed pokazem goście mogli obejrzeć film, w którym Paprocki Brzozowski zamawiają produkty z Amazon.pl, a paczkę dostarcza im sam Cezary Pazura.

To był wieczór niezapomnianych wrażeń. Pozostaje już tylko czekać na Amazon Prime Day. Szaleństwo zakupowych okazji już 16-17 lipca na Amazon.pl.