Lublin jest miejscem o bogatej historii, różnorodnej architekturze i topografii, które co roku przyciąga tysiące turystów. Zarówno tych z Polski jak i zagranicy. Zarówno na rynku starego miasta, jak i w wielu urokliwych kawiarniach czy zabytkowych miejscach. można delektować się ciszą i spokojem. Jednak ci, którzy chcieliby nieco pozwiedzać i poznać historię tego miasta z pewnością również nie będą się nudzić. Przekonał się o tym Bartosz Kańtoch, który za pierwszy cel obrał sobie Wieżę Trynitarską. Pokonanie 207 stopni zapewniło mu niesamowity widok na panoramę miasta, ale także zwiedzenie kilku wystaw opowiadających m.in. o osobach związanych z Lubelszczyzną jak i historii wieży. To jednak nie jedyny punkt jego wycieczki.
Bartosz Kańtoch "W drogę" - Lublin
Kolejnym etapem zwiedzania była XIV-wieczna Brama Krakowska strzegąca dostępu do Starego Miasta, która zawdzięcza swoją nazwę historycznemu szlakowi, prowadzącemu z Krakowa przez Lublin do Wilna. Będąc w tej części miasta nie sposób było nie odwiedzić również Starówki, na której Bartosz Kańtoch trafił na showmana specjalizującego się w pokazach z ogniem. Centrum Spotkania Kultur również jest jednym z obowiązkowych punktów na mapie Lublina. To największa instytucja kultury po wschodniej stronie Wisły, która zrobiła na Bartoszu ogromne wrażenie. Następnym przystankiem był Zamek Lubelski, gdzie znajduje się Kaplica Trójcy Świętej z unikatowymi freskami.
Wizyta Bartosza zbiegła się ze trasą ciężarówki Coca-Cola, której jednym z przystanków był właśnie Lublin. Podczas świątecznego wydarzenia na odwiedzających czekało wiele atrakcji, takich jak generowanie świątecznych kartek przez narzędzie AI, niepowtarzalne, personalizowane szklanki, fotobudka 360 i spotkanie z Mikołajem oraz wyjątkowe występy muzyczne we wspólnym gronie. Dodatkowo, można było zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez system firm Coca-Cola na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym o ambicji Świat bez Odpadów, zgodnie, z którą do 2030 roku chce zbierać i poddawać recyklingowi równowartość opakowań, które wypuszcza na rynek oraz Net Zero, czyli dążenia do stania się firmą zeroemisyjną do 2040 roku.
Ciężarówka Coca-Cola 2023 - miasta
Świąteczna trasa ciężarówki Coca-Cola co roku przyciąga miliony fanów, którzy korzystają ze specjalnie utworzonych stref umożliwiających celebrowanie tego magicznego okresu. Przystrojony w kolorowe lampki i bożonarodzeniowe ozdoby konwój odwiedza polskie miasta i organizuje w nich wyjątkowe spotkania. Tym razem trasa przebiegała przez Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12), Warszawę (22.12) oraz Białystok (20.12), który został wybrany przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji marki.