Androidy w metrze - kampania reklamowa nowej płyty Daft Punk przyniosła wspaniałe efekty. Nowy krążek grupy w ciągu dwóch dni od premiery pokrył się złotem, a piosenka Get Lucky podbiła listy przebojów.
17 maja tego roku, kilka dni przed premierą nowej płyty Daft Punk, na peronie stacji metra Centrum pojawili się dość nietypowi pasażerowie - androidy wzrostu przeciętnego mężczyzny. Wkrótce okazało się, że jest to niepowtarzalna kampania reklamowa najnowszej płyty zespołu Daft Punk - Random Access Memories. Dlaczego ta promocja była tak wyjątkowa?
Na całym świecie kampania nowej płyty Daft Punk odbywa się w oparciu o ścisłe wytyczne zespołu, które zakładają wykorzystywanie w niej tylko okładki płyty. Polska jest jedynym krajem, w którym zespół wyraził zgodę na reklamowanie krążka pełnymi sylwetkami robotów, dzięki czemu mogliśmy stworzyć tak wyjątkową akcję promocyjną – zdradził Maciek Rychlicki z Sony Music Poland, wytwórni wydającej w Polsce nowy album Daft Punk. [za: http://nowymarketing.pl/]
Nietypową reklamę krążka Daft Punk można było podziwiać do końca maja, a teraz w sieci pojawił się film pokazujący, jak to się stało, że roboty opanowały stację Centrum. Skąd się wzięły androidy w metrze? Zobacz na Eska.pl!
Posłuchaj Get Lucky, pierwszego singla z nowego albumu Daft Punk - na Eska.pl!
Nie czytałeś jeszcze?
>>> Koncert One Direction w Polsce w 2014 roku? #PolandNeedsWhereWeAreTour2014 - działamy! [VIDEO]
al