Podczas tegorocznego Halftime Show na Super Bowl The Weeknd po raz kolejny udowodnił, że jest niezwykle utalentowanym artystą, który potrafi stworzyć niesamowite show. Kanadyjski wokalista zaprezentował się na wielkiej scenie w niedzielę, 7 lutego, gdzie wykonał największe hity ze swojego repertuaru. Nie zabrakło piosenek z ostatniego krążka piosenkarza After Hours, jak również starszych utworów, które umocniły jego pozycję na arenie międzynarodowej. Podczas konferencji prasowej The Weeknd zdradził, że dołożył aż siedem milionów dolarów z własnej kieszeni, by stworzyć multimedialne show, które zachwyci świat. I choć wydawało się, że w dobie pandemii koronawirusa finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim pobije rekordy oglądalności, to tak się nie stało. Wręcz przeciwnie - wyniki były najsłabsze od kilkunastu lat. Również w przypadku liczby wyświetleń na YouTubie The Weeknd pozostał daleko w tyle za Shakirą i Jennifer Lopez, które rozgrzały publiczność w lutym 2020 roku.
Super Bowl 2021 - wyniki oglądalności
Według danych podawanych przez zagraniczne media, niedzielną transmisję Super Bowl w stacji CBS obejrzało zaledwie 91,6 miliona osób. Dla porównania - zeszłoroczny mecz przyciągnął ponad 100 milionów widzów, natomiast występ Shakiry i Jennifer Lopez aż 104 miliony. W niewiele ponad dobę wideo zamieszczone na YouTubie wygenerowało 60 milionów odsłon, natomiast show The Weeknda w ponad dwie doby zaledwie 20 milionów.