The Blaze House - kim jest nowa ekipa z YouTube'a i kto do niej należy?

i

Autor: Materiał Prasowy/The Blaze House The Blaze House - kim jest nowa ekipa z YouTube'a i kto do niej należy?

The Blaze House - kim jest nowa ekipa z YouTube'a i kto do niej należy?

2020-04-09 16:36

YouTube to platforma, w której co chwilę pojawiają się nowe treści wideo. Dodatkowo wiele młodych osób zyskuje tam rozpoznawalność i zarabia dobre pieniądze. Co ciekawe, niedawno pojawiła się nowa ekipa The Blaze House. Kim są osoby, które ją tworzą? Na czym polega content ich twórczości? Wszystkich informacji dowiedzie się na ESKA.pl.

The Blaze House to nowa ekipa influencerów, która pojawiła się w platformie YouTube z początkiem kwietnia 2020 roku. W skład nowego teamu wchodzi trzech popularnych twórców z sieci: vloger Filip Kłoda, influencer Paweł Zmitrowicz i jeden z najpopularniejszych polskich tiktok'erów - Dominik Rupiński. Projekt chłopaków bazuje na amerykańskim schemacie, który wiąże się ze znanym Vlog Squad'em - Davida Dobrika. Chłopaki z The Blaze House, chcieli się nieco wyróżnić i w przeciwieństwie do innych, istniejących już ekip, postanowili przeprowadzić widzów przez proces tworzenia swojego projektu, a także organizacji nowej przestrzeni. W swoich materiałach będą pokazywać odbiorcom, jak remontują  i urządzają rezydencję, pozwalając tym samym brać im czynny udział i decydować o finalnym wyglądzie The Blaze House. Projekt będzie trwał przez okrągły rok, a na kanałach Filipa, Pawła i Dominika, pojawiać się będzie daily content dostosowany do różnych grup odbiorców. Dzięki zdywersyfikowanemu rodzajowi contentu, The Blaze House trafi zarówno do młodszych, jak i starszych odbiorców. Chłopaki nie mają jednego wspólnego konta na YouTubie, dlatego ich filmy będą pojawiały się na ich osobistych kanałach. Ekipe The Blaze House, można znaleźć jednak w całości na Instagramie pod nazwą @theblazehouse.

 

 

Czarek Czaruje w Szybkiej Serii ESKA.pl!

The Blaze House - kim są chłopaki z nowej ekipy?

W skład nowej, youtuberowej ekipy wchodzi trzech znanych influencerów z sieci. Są to między innymi: Filip Kłoda, Paweł Zmitrowicz i Dominik Rupiński. Kim są nowi twórcy? Jak znaleźć ich na Instagramie oraz w platformie YouTube? Poniżej otrzymacie odpowiedzi na te pytania, oraz dowiecie się więcej informacji na ich temat.

The Blaze House - Filip Kłoda

Filip jest znanym youtuberem, a także influencer. Swoja karierę rozpoczął w 2013 roku. Mając 15 lat zgromadził na swoim kanale setki tysięcy widzów. Jego działalność skupia się na tworzeniu filmów rozrywkowych, wyzwań i vlogów. Chłopak brał udział w wielu kampaniach reklamowych dla światowych marek takich jak: HBO, PLAY, Hasbro, Nerf, Tymbark czy Wedel. Można go było zobaczyć nie tylko w internecie, ale także na telewizyjnych ekranach dla Disney czy Cheetos. Dla celów promocyjnych miał szanse dubbingować postacie w największych produkcjach Marvel’a: Kapitan Ameryka - Civil War, Strażnicy Galaktyki oraz Disneya Auta 3.

  • Filipa można znaleźć na Instagramie pod nazwą @smaveg
  • Jego autorski kanał na platformie YouTube nosi nazwę Smav

The Blaze House - Paweł Zimitrowicz

Paweł jest modelem i influencerem. Karierę w branży Fashion rozpoczął już jako czternastolatek stawiając pierwsze kroki na światowych wybiegach. Po zakończonym kontrakcie przeniósł się w środowisko internetowe, gdzie od lat gromadzi tysiące osób, które na jego profilu szukają nie tylko ciekawych stylizacji czy inspiracji, ale też pomysłu na siebie. Na swoim koncie ma współpracę z ponad 90 światowymi markami zarówno z segmentu premium, np. La Mer, Tom Ford, Salvatore Ferragamo, Cos, Hugo Boss, jak i komercyjnymi CocaCola czy Zalando. Chłopak został uznany za young talent przez brytyjskie wydawnictwo Conde Nast. Przez dłuższy czas prowadził własną rubrykę w jednym z największych portali lifestylowych w Polsce.

  • Pawła można znaleźć na Instagramie pod nazwą @pawel_official
  • Jego autorski kanał na platformie YouTube nosi nazwę Paweł Zimitrowicz

The Blaze House - Dominik Rupiński

Bez wątpienia jest idolem nastolatek, a także jednym z najpopularniejszych polskich tik tokerów. Chłopak prowadzi konto na YouTubie i Instagramie, na którym zgromadził już ponad milion obserwujących. Na swoim koncie ma kampanie dla marek takich jak: Cheetos - reklama TV, Empik - ambasador Back To School, Samsung, Kubuś, Tymbark, Wedel, Puma i wiele innych. W 2019 wprowadził swój własny produkt spożywczy - watę cukrową, którą pokochali jego fani. W tym samym roku wydał również interaktywną książkę pt. So Sweet Challenge. Posiada własną markę odzieżową DRStyle, a w 2019 roku został nominowany do nagrody Kids Choice Awards w kategorii Ulubiony Polski Influencer 2019.

  • Dominika można znaleźć na Instagramie pod nazwą @dominikrupinski
  • Chłopak ma również swój autorski kanał na platformie YouTube o nazwie Dominik Rupiński STYLE oraz Dominik Rupiński
  • Jego Tik Tok to @dominkrupinski
Slang młodzieżowy. Sprawdź czy znasz znaczenie wszystkich słów. Czasami wystarczy DOBRZE POSŁUCHAĆ