MODELKI

i

Autor: materiały prasowe Universal Music Polska

Ten rok należy do nich! MODELKI prezentują "Sukcesy i błędy"

2024-10-25 17:31

Śmiało można powiedzieć, że rok 2024 należy do MODELEK. Zaczęły od wydania podwójnie diamentowego hitu “Chyba że z Tobą”, następnie wystąpiły na Stadionie Narodowy, a teraz wydają debiutancką EP i ruszają we własną trasę koncertową.

MODELKI wydają EP "Sukcesy i Błędy". W dniu premiery na ich kanale YouTube premierę miał nie jeden, a aż pięć nowych teledysków, za produkcję których odpowiada PARADOX MEDIA.

EPka opowiada o tym co zadziało się w naszych życiach w tym roku. Osiągnęłyśmy duży sukces, ale nie obyło się bez błędów, na których wiele się nauczyłyśmy. Mamy nadzieję, że nasi fani ją docenią, włożyłyśmy mega dużo pracy w ten projekt i cieszymy się, że w końcu ujrzał on światło dzienne. Zgodnie uważamy, że najlepsze numery to właśnie te nie singlowe i koniecznie trzeba przesłuchać całość - mówią MODELKI.

Wszystkie piosenki zostały jak zawsze wyprodukowane przez Vłodarskiego. Producent wraz z artystą Antonym Esca czujnie czuwają nad całą karierą MODELEK, dbając o każdy szczegół i wspierając je swoim doświadczeniem i wiedzą.

Modelki TAKIEGO sukcesu się nie spodziewały. Posypały się gratulacje

Wywiad - Roztańczony PGE Narodowy 2024 - Modelki | VOX FM

MODELKI - merch

Premierze debiutanckiej EP MODELEK towarzyszy pierwszy drop merchu. Zespół postawił na oversizowe kroje ozdobione oryginalnym wzorem w kształcie litery „M”.

Zależało nam, żeby nasi fani mogli nosić nasz merch na co dzień, a nie tylko podczas koncertów. Szukaliśmy krojów oraz wzoru, które będą jak najbardziej uniwersalne jednocześnie oddając nasz vibe - podkreślają dziewczyny.

MODELKI - kim są?

MODELKI to zespół składający się z trzech dziewczyn: Uli, Agi i Zuzy, które idealnie się dopełniają i bez problemu mieszają rap z energetycznym popem. Za produkcję muzyczną odpowiada Vłodarski, a pomysłodawcą projektu jest Antony Esca. Trio dało się poznać szerszej publiczności dzięki hitowi "Chyba że z Tobą", który w zaledwie sześć miesięcy został odsłuchany ponad 90 milionów razy w serwisach streamingowych.