Taylor Swift zaczerpnęła pomysł na swój teledysk do piosenki Delicate z innego znanego filmiku? Wokalistka została oskarżona o plagiat i ściągnięcie koncepcji, którą możemy oglądać w wypuszczonym przez nią 11 marca klipie. Kto dokładnie odpowiada za wideo Taylor i do jakiego popularnego filmiku jest porównywane? Sprawdź i przekonaj się, czy Swift rzeczywiście zainspirowała się cudzym pomysłem!
Taylor Swift: pomysł na jej teledysk jest plagiatem?
Taylor Swift znana jest z tego, że każdy jej teledysk jest bardzo dokładnie dopracowany i idealnie dopasowany do treści piosenki, którą promuje. Między innymi z tego względu fani wokalistki w napięciu czekali na klip do Delicate z wydanego w 2017 roku albumu Reputation. Teledysk, który ukazał się 11 marca, jednak nie wszystkim fanom przypadł do gustu. Część internautów zarzuciła Taylor splagiatowanie pomysłu z innego bardzo popularnego wideo.
Taylor Swift wygrała w sądzie dzięki banalnym tekstom swoich piosenek. To wniosek, który można wysnuć po ogłoszeniu wyroku dotyczącego jednego z jej hitów. Przypomnijmy, że sprawa dotyczyła utworu Shake it off. Sean Hall i Nathan Butler stwierdzili, że słowa h
Na Twitterze pojawiły się posty, które porównują teledysk Delicate do reklamy Kenzo, którą w 2016 roku wyreżyserował Spike Jonze. Filmik ten zyskał ogromną popularność, jak dotąd został obejrzany ponad 11 mln razy. Internauci wskazują przede wszystkim na łudząco podobny pomysł i choreografię, która w obydwu filmikach jest bardzo charakterystyczna - w związku z czym dość łatwo można dopatrzeć się podobieństw. Za reżyserię klipu do Delicate odpowiada Joseph Kahn, który stoi także za teledyskami do Bad Blood czy Blank Space.
Widzicie podobieństwo?