Najnowsza kampania Radia ESKA powstała pod czujnym okiem TIME S.A. i jest prawdziwą gratką dla fanów stacji. W klipie występują Natalia Sierzputowska i Dawid Kunicki, dwoje utalentowanych aktorów, którzy doskonale oddali ducha kampanii. Sierzputowska, znana z hitów filmowych takich jak "Teściowie" i "Banksterzy", oraz Kunicki, którego można kojarzyć z seriali "Bunt" i "Na sygnale", wnieśli do reklamy autentyczność i charyzmę.
Kluczowym elementem kampanii jest muzyka. Wykorzystano utwór "I like the way you kiss me" Artemasa, który stał się prawdziwym hitem 2024 roku! Piosenka ta przez wiele tygodni dominowała na liście przebojów Gorącej 20 Radia ESKA, a teraz stała się idealnym tłem dla kampanii.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Piosenka z reklamy Radia ESKA to hit tego lata! Co to za utwór? Sprawdź!
Radio ESKA stawia na hity, które łączą ludzi
Dział promocji Radia ESKA, odpowiedzialny za kreatywną koncepcję kampanii, stworzył coś naprawdę wyjątkowego. Producentem reklamy jest TIME S.A., a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Andrzej Descours, brand manager Radia ESKA, podkreśla:
Chcieliśmy pokazać pozytywną zmianę, którą niesie za sobą włączenie Radia ESKA i podkreślić DNA marki. Kreacja jest bardzo muzyczna, a utwór, po który sięgnęliśmy, to jedna z najpopularniejszych piosenek na świecie
Atmosfera na planie była niezwykle gorąca i pełna inspiracji. Ekipa filmowa i aktorzy pracowali z pełnym zaangażowaniem, co przyniosło niesamowite efekty. Aktorzy świetnie odnaleźli się w swoich rolach, a współpraca wszystkich zaangażowanych osób sprawiała, że na planie panowała wyjątkowa energia. Hasło "Tak działają hity na czasie" z pewnością stanie się nowym mottem dla wszystkich miłośników muzyki, którzy chcą żyć pełnią życia i czerpać radość z każdej chwili.
Listen on Spreaker.