Reklamy Pepsi na stałe zapisały się na kartach historii popkultury. Do tych najbardziej pamiętnych z pewnością należy ta, która właśnie uzyskała pełnoletniość. Tak, tak, my też poczuliśmy się staro, uzmysławiając sobie, że jedna z najdroższych kampanii reklamowych, którą bez problemu można było zobaczyć w polskiej telewizji, ma już 18 lat. O ile Coca-Cola zawsze wygrywała pod względem popularności, sposobem koncernu Pepsi na zwiększenie dochodów i trafienie do młodych klientów było angażowanie do spotów największych gwiazd show-biznesu. Kultowy już napój gazowany reklamowali między innymi Michael Jackson, Madonna, David Beckham czy też Kylie Jenner. 18 lat temu, 26 stycznia 2004 roku, swoją wielką premierę miała jednak chyba najbardziej pamiętna reklama produktu, w której udział wzięli Britney Spears, Beyonce, P!nk oraz Enrique Iglesias.
Stara reklama Pepsi kończy 18 lat!
W 2004 roku Britney, Beyonce, P!nk i Enrique byli największymi gwiazdami muzyki na świecie. Ich płyty sprzedawały się w milionach egzemplarzy, a wszyscy nastolatkowie chcieli być tacy, jak oni. Nic dziwnego, że producenci napoju zdecydowali się na wyłożenie ogromnej sumy pieniędzy, by zaprosić ich do współpracy. Spot rozgrywał się w rzymskim Koloseum. Latynoski gwiazdor wcielał się w rolę cesarza, natomiast piosenkarki w waleczne gladiatorki. Co ciekawe, w klipie użyto nagranej na jego potrzeby nowej wersji hitu We Will Rock You z repertuaru Queen, a na widowni zasiedli członkowie kultowej grupy - Brian May i Roger Taylor. Pamiętacie?