Falujące zboże, rozmowa dwóch kobiet, produkty dostępne w placówkach pocztowych. Poczta Polska w swoim spocie postawiła na prostoty przekaz i wdzięczny obraz pola. Nie da się jednak ukryć, że nowa reklama nie spodobała się internautom. Twórcy spotu z pewnością nie spodziewali się, aż tak negatywnego odbioru. Pod filmem na YouTubie posypały się krytyczne komentarze i łapki w dół.
Zobacz też: Zakaz handlu w niedzielę 2020 - jak będzie? Kiedy sklepy będą otwarte?
Poczta Polska - nowy spot rozbawił internautów
Niektórych bawi, innych żenuje. Zaledwie w ciągu doby okazało się, że jest to za mało dla współczesnych widzów. Reklama Poczty Polskiej zdaniem większości komentujących w sieci jest niemal wyrwana z lat '90: - Powinniście to załączać do każdego awizo, na kasecie VHS. Taką mam koncepcję. - Reklama jak z proszków do prania w latach 90. - Jaka nędza hahaha, grafik płakał, jak projektował. - Running in the 90's. - Gdzieś w tym polu są poukrywani wasi listonosze? Bo u mnie dawno żadnego nie widziałem.
Polecany artykuł: