Roksana Węgiel wkroczyła w erę dark popu. Artystka od początku roku intensywnie pracuje nad brzmieniem swojego kolejnego, pierwszego w pełni anglojęzycznego projektu, z którym ma zamiar zawojować nie tylko polskie, ale również zagraniczne listy przebojów. Po owocnym czasie spędzonym w Szwecji piosenkarka i jej mąż Kevin Mglej udali się do Los Angeles, gdzie pracowali nad kolejnymi utworami, które znajdą się na zapowiadanym przez Roxie trzecim albumie studyjnym.
Fani, którzy zakupili wejściówki na "Break Tour" - pierwszą od 6 lat klubową trasę koncertową Roksany Węgiel, jako pierwsi będą mieli okazję usłyszeć jej nowe kawałki. Przełożone ze względu na niepokojący stan zdrowia wokalistki tournée rozpocznie się 21 marca w Gdańsku i obejmie swoim zasięgiem największe miasta w Polsce. 30.03 20-latka zagra też swój pierwszy koncert w Londynie. Wraz ze startem trasy do sprzedaży trafił nowy merch Roxie.
Roksana Węgiel sprzedaje ubrania. Znamy ceny!
Merch to pozycja obowiązkowa na każdym koncercie. Fani z chęcią kupują produkty ze sklepików swoich ulubionych gwiazd, takie jak koszulki, bluzy czy plakaty. Wraz z rozpoczęciem nowej ery Roxie postawiła na zmiany. Nie tylko zmieniła logo, ale zapowiedziała wkroczenie w erę dark popu. Na stronie pojawiły się adekwatne produkty - niemalże wszystkie utrzymane w odcieniach czerni i bieli.