Roksana Węgiel ani na moment nie zwalnia tempa i po bardzo udanym dla niej 2024 roku kontynuuje dobrą passę zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Wokalistka przywitała nowy rok z impetem, wypuszczając pierwszy z efektów współpracy z zagranicznymi producentami. Numer "Ah Ah Ah" zagościł na playlistach New Music Friday w 30 krajach i tylko zaostrzył apetyt słuchaczy na więcej. Roxie postanowiła pójść za ciosem i na początku stycznia poleciała do Los Angeles, by tam kompletować materiał na nowy album bądź EP-kę. Artystka nie ukrywa, iż ma w planach podbicie zagranicznego rynku muzycznego. Nowa współpraca reklamowa może jej w tym pomóc! Za pośrednictwem mediów społecznościowych 20-latka pochwaliła się lukratywnym kontraktem z gigantem na rynku kosmetycznym. Roxie oficjalnie została ambasadorką znanej na całym świecie marki Rimmel. Gratulacje pod postem posypały się w ekspresowym tempie!
Roksana Węgiel twarzą marki Rimmel
Takiego newsa nie spodziewali się nawet najwierniejsi fani Roxie. Gwiazda trzymała tę informację w tajemnicy do samego końca. Wszystko stało się jasne 4 lutego. Księżniczka polskiego popu pochwaliła się kolejną międzynarodową współpracą, tym razem z marką Rimmel. Jak przyznała, to spełnienie jej marzeń z dzieciństwa.
Kiedy byłam mała, wielokrotnie widziałam reklamę "Rimmel get the London look" myśląc, że fajnie byłoby mieć ten "look", a dziś mogę podzielić się z Wami informacją że zostałam Polską Gwiazdą marki @rimmellondon!!! 2025 jest dla mnie rokiem przełomowym i niezmiernie się cieszę, że w tej polskiej, ale też międzynarodowej podróży będzie towarzyszyć mi Rimmel. Nie mogę się doczekać, aż zobaczycie wszystko, co planujemy dla Was na ten rok ❤️! A zaczynamy od kampanii nowości - Thrill Seeker Lip Latex - obwieściła.
Gratulujemy!