Drużyna FC Barcelona Femení była pierwszą, która założyła specjalną koszulkę meczową KAROL G, na której znalazło się jej charakterystyczne logo, przedstawiające serce z drutu kolczastego. Piłkarki wystąpiły w tych trykotach w weekendowym pojedynku z Villareal Femenino. W nadchodzący weekend męska drużyna rozegra w takich samych koszulkach El Clasico.
Mecze reprezentacji Polski 2024 - kiedy i z kim gra Polska w piłkę nożną? [TERMINARZ]
Robert Lewandowski i Karol G - wymiana koszulek
Wymiana koszulek z KAROL G jest hołdem dla tych, którzy zmieniają grę, pokonują bariery pozostawiają swoje dziedzictwo następnemu pokoleniu, by wyrazić siebie na boisku i poza nim, a także na scenie.
– Symbol serca reprezentuje to, co stało się stylem „BICHOTA” – to moment w moim życiu, w którym znalazłam siłę, odporność i wsparcie. Dzięki Spotify i FC Barcelonie mogę zobaczyć to logo na koszulkach piłkarskich, co jest dla mnie niezwykle znaczące – komentuje KAROL G.
EURO 2024 - TERMINARZ, GODZINY, MECZE, GRUPY. Kiedy i jakie mecze na Euro? [DRABINKA]
Podobnie jak piłkarze FC Barcelony, KAROL G także jest inspiracją dla swoich fanów. Jej sukces był kluczowy dla wyniesienia muzyki latynoskiej na nowe wyżyny popularności na całym świecie. Artystka może się pochwalić trzema utworami w „klubie miliarderów Spotify”, a także rekordowym wynikiem streamów latynoskiego krążka w ciągu jednego dnia, uzyskanym przez album „MAÑANA SERÁ BONITO”. Teraz gwiazda wspólnie ze Spotify i katalońskim klubem będą świętować indywidualność, pasję oraz lojalność zarówno fanów piłki nożnej, jak i muzyki.
– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy świętować niesamowity sukces KAROL G kultową koszulką Barçy – mówi Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstw i marketingu w Spotify. – Jej muzyka niesie za sobą wyjątkową pasję, podobną do pasji klubu piłkarskiego i to niesamowite, że możemy połączyć te dwie rzeczy. Jako największa latynoska artystka na Spotify i pionierka w swojej dziedzinie, KAROL G jest idealną członkinią zespołu FC Barcelona – dodaje.
Limitowane koszulki FC Barcelony - od kiedy?
Limitowana edycja koszulek jest dostępne w sklepie FC Barcelony. Nawiązując do roku założenia klubu, w sprzedaży będzie dostępnych 1899 ekskluzywnych koszulek. Dodatkowo sklep oferuje kolekcję 22 koszulek podpisanych przez zawodników i zawodniczki drużyn męskiej i żeńskiej. Spotify, FC Barcelona i KAROL G wprowadzają również limitowaną kolekcję produktów lifestyle’owych, obejmującą koszulki, bluzy z kapturem, szaliki, czapki i butelki na wodę. Grafiki łączą żywy, pozytywny świat artystki i pełen pasji, energiczny świat FC Barcelony. Merch jest dostępny w sklepie KAROL G.
– Nowa współpraca ze Spotify jest wyjątkowa dla całego klubu. Po raz kolejny zaskoczymy świat sportu, włączając logo KAROL G, kultowej artystki i wzoru do naśladowania dla całego pokolenia fanów. Muzykę i piłkę nożną łączy więź, która nigdy nie przestaje zaskakiwać sportowców i fanów, a to pomoże nam napisać nowy rozdział w tej wspaniałej współpracy – zauważa Juli Guiu, wiceprezes FC Barcelony ds. marketingu.
FC Barcelona stworzyła także specjalną edycję popularnej playlisty Barça Matchday na Spotify, zawierającą tematyczne utwory motywujące zawodników i kibiców w okresie przygotowawczym do meczu, wraz z muzyką KAROL G. Fani, którzy streamują playlistę This Is KAROL G, zobaczą również megagwiazdę w jej specjalnej koszulce klubu.
KAROL G jest kolejną choćby po The Rolling Stones gwiazdą, której logo pojawiło się na koszulkach FC Barcelony.