Reklama OLX

i

Autor: YouTube/OLX

Reklama OLX daje do myślenia! Sposób na "mam horom curkę" już nie przejdzie!

2019-06-06 15:54

Reklama OLX po raz kolejny podbiła serca internautów. W sieci pojawił się drugi filmik z serii A co gdyby?, w którym gościnnie wystąpił polski aktor filmowy i teatralny Janusz Chabior. Kampania reklamowa OLX ma na celu piętnowanie mowy nienawiści, jaką często posługują się użytkownicy serwisu ogłoszeniowego. Akcja potrwa łącznie trzy tygodnie. W tym czasie, opublikowanych zostanie siedem spotów.

Reklama OLX znowu zaszokowała. Internauci zgodnie stwierdzili, że to jeden z najlepszych projektów, które miały swoją premierę w ostatnim czasie. W drugim odcinku serii A co gdyby? znowu mogliśmy zobaczyć Janusza Chabiora. Tym razem, historia przedstawiona w spocie dotyczy używania kłamstwa jako podstawy do uzyskania rabatu od sprzedającego. Bohaterką jest Sylwia, która posługuje się memicznym już argumentem "mam horom curkę". Popularny aktor, pełniący w reklamie funkcję narratora, zadaje jej hipotetyczne pytanie: a co gdyby okazało się, że jest to konsola małego harcerza?. Reakcja dziewczyny jest bezcenna!

Przeczytaj także: 'Mam horom curke' - o co chodzi w dziwnych wpisach w internecie?

Reklama OLX - co ma na celu?

Akcja A co gdyby? ma na celu zwrócenie uwagi na fakt, że karygodne zachowania użytkowników w sieci wynikają w głównej mierze z poczucia anonimowości i bezkarności. Spoty będą publikowane na kanale OLX co kilka dni. Za produkcję odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt i dom produkcyjny F25.

Pierwsza z reklam ukazała się 4 czerwca 2019 roku i opowiadała historię matki z synem. W zaledwie dwa dni, wideo opublikowane w serwisie YouTube obejrzano blisko 70 tysięcy razy. Cały spot możecie obejrzeć poniżej.