Nie da się ukryć, że księżna Meghan to jedna z najbardziej kontrowersyjnych postaci w brytyjskiej Rodzinie Królewskiej. Jej wypowiedzi i działania często są na językach na całym świecie. Tym razem żona księcia Harry'ego zaskoczyła nowym programem, w którym skupia się na czynnościach domowych.
Zobacz też: Demi Moore ze wsparciem córek. Tak pocieszyły mamę po oscarowej porażce
"With Love, Meghan" na Netflixie
Premiera programu przypadła na 4 marca. Produkcja pokazująca księżną Sussex od mniej znanej strony wzbudziła sporo emocji. Nie wszyscy widzowie kupili tak przedstawioną Meghan. Wiele uszczypliwości pojawiło się też pod spotem zapowiadającym "With Love", w którym księżna przygotowała na śniadanie talerz wyłożony owocami.
Na Netflixie można obejrzeć kilka odcinków programu, w którym kontrowersyjna Meghan Markle dzieli się autorskimi wskazówkami kulinarnymi. Ponadto opowiada o organizacji imprez, a w pewnym momencie wciela się w... pszczelarza. Na przestrzeni kolejnych odcinków towarzyszą jej celebryci, m.in. aktorka Mindy Kaling, jak i mąż - książę Harry.
Na planie programu księżna wróciła wspomnieniami do swojej dawnej kariery aktorskiej, w tym do popularnego serialu "Suits". Wyznała m.in., że wciąż posiada strój, w którym wystąpiła w pierwszym odcinku.
Biznesowa strona księżnej
Niedawno Markle ogłosiła założenie własnej marki lifestylowej, która będzie sprzedawać m.in. produkty spożywcze. Stoiska As Ever (dawna nazwa: American Riviera Orchard) mają pojawić się w dużych centrach handlowych na terenie USA i oferować oliwę, dżemy czy miody. Projekt podlega pod inicjatywę Netflix House.
Również ten ruch księżnej przyniósł międzynarodowy skandal. Miasto Porreres na Majorce zrzuciło jej skopiowanie miejskiego herbu w logo As Ever. Przedstawicielka miejscowości powiedziała brytyjskiej prasie, że choć w ten sposób hiszpańskie miasto zyskało spory rozgłos, jego władze nie rozumieją, dlaczego Markle zdecydowała się na takie działanie.