PIT 2018: do kiedy musimy go dostać od pracodawcy? Do kiedy trzeba złożyć PIT? Takie pytania zadają sobie wszyscy pracownicy. Składanie PIT-ów to dla wielu stresująca czynność, dlatego lepiej nie dokładać sobie dodatkowych nerwów związanych z rozliczeniem podatkowym i nie zostawiać tego na ostatnią chwilę. Sprawdź, do kiedy pracodawca ma czas, aby dać ci PIT i do kiedy ty sam musisz się z niego rozliczyć.
Do końca lutego, pracodawca powinien był dostarczyć nam PIT za rok 2017. Dzięki temu będziemy mogli obliczyć ile potrącono nam niesłusznie podatku. Złożenie go do urzędu skarbowego pomoże nam odzyskać pieniądze. Co jednak jeśli mija 28.02, a my wciąż nie otrzymaliśmy doku
PIT 2018: do kiedy pracodawca musi go dać?
Pracodawcy zdecydowanej większości pracowników wręczają PIT-11. Jest to deklaracja o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Pracodawca jest zobowiązany dostarczyć nam ten PIT do ostatniego dnia lutego za rok poprzedni. W tym roku PIT za 2017 rok musimy dostać od pracodawcy najpóźniej 28 lutego.
Od kiedy zakaz handlu w niedzielę? Takie pytanie zadają sobie w ostatnich miesiącach Polacy. Po przegłosowaniu ustawy dotyczącej zmian w prawie handlowym, sprawa jest już właściwie przesądzona - zakupów nie będziemy robić w niedzielę. Na zakaz trzeba się
PIT 2018: do kiedy musimy złożyć?
Większość z nas będzie rozliczać się za pośrednictwem PIT-37. Dotyczy ona umów o pracę, o dzieło, zlecenia czy też emerytur. Taką deklarację należy złożyć najpóźniej 30 kwietnia. Warto jednak nie czekać do samego końca okresu rozliczeniowego i złożyć PIT przed terminem, aby uniknąć stania w kolejkach i narażania się na dodatkowy stres.