Piosenka z reklamy Pyszne.pl 2024 wywołuje ogromną ciekawość. Zresztą w przeszłości było już tak, jeśli chodzi o piosenki z innych spotów reklamowych. Dużą popularnością cieszyła się piosenka z reklamy Play z Darią Zawiałow, czy też piosenka z reklamy Amazon. Teraz internauci zaintrygowani są głosem wokalistek, który pojawia się w spocie firmy oferującej chociażby dowóz jedzenia. W nowej, zaskakującej odsłonie utworu "Czy ktoś powiedział" Christina Aguilera, znana z hitów "Genie in a Bottle" i "Dirrty" wykorzystuje swój niezrównany wokal do wykonania operowego refrenu, a Latto (znana m.in. z hitu "Big Energy" swoim charakterystycznym rapem opowiada o różnorodności potraw oferowanych przez reklamowaną markę.
Piosenka z reklamy Pyszne.pl - tekst
Zabawny tekst utworu opisuje nieustannie rozwijającą się ofertę serwisu, podkreślając, że Pyszne.pl dostarcza nie tylko „hamburgery i frytki”, ale także całą masę smaków i wrażeń – „a tu życia nie starczy, by poznać wszystkie pyszne smaki”. Od popularnych marek restauracyjnych i kuchni świata, po lokalne specjały.
Piosenka z reklamy - tytuł
Akcja toczy się w imponującym pałacu, gdzie Christina i Latto występują w olśniewających kostiumach diw operowych. Kurierzy spełniają każdą ich zachciankę, oferując szereg ulubionych potraw z Pyszne.pl, w tym tacosy, poke bowle, a nawet przywiezione specjalnym pociągiem sushi.
– Praca z Pyszne.pl i Latto nad tym łączącym gatunki utworem była naprawdę niesamowita – opowiada Christina Aguilera. – Dużo się śmiałyśmy, głośno śpiewałyśmy i w efekcie wszyscy stworzyliśmy imponujący wizualnie teledysk. – Gdy usłyszałam o możliwości współpracy z firmą, byłam w trasie za granicą i akurat zamawiałam jedzenie z aplikacji! – mówi Latto. – Nad odpowiedzią wcale nie musiałam się zastanawiać, zwłaszcza że w całą akcję zaangażowana już była fantastyczna Christina Aguilera. To było wspaniałe doświadczenie. Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu.
– Poprzednia odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział” spotkała się ze świetnym przyjęciem w Polsce, a w pewnym momencie był nawet niemałym hitem na TikToku. Liczymy, że piosenka Christiny i Latto będzie cieszyć się co najmniej tak samo dużym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo dumni z efektów tej współpracy, połączenie hip-hopu i opery świetnie oddaje różnorodność oferty Pyszne.pl, w której można znaleźć kuchnie z całego świata i dania na każdą okazję – dodaje Dorota Błażejewska, Head of Marketing Poland & Slovakia w Just Eat Takeaway.com.
Internauci poszukują oryginalnej, pełnej wersji tego utworu, ale na nic ich poszukiwania. Takiej wersji po prostu nie ma i raczej się nie pojawi. Szkoda, bo utwór ma potencjał, by stać się międzynarodowym hitem numer 1.