Pantene

i

Autor: Materiały prasowe

RELACJA

Pielęgnacja włosów to sztuka. Relacja z wyjątkowego eventu Pantene w Muzeum Narodowym w Warszawie

2024-06-24 11:48 Materiał sponsorowany

Piękno różnorodności dotyczy nie tylko urody, stylu i charakteru, ale także naszych włosów. Marka Pantene zorganizowała niezwykłe spotkanie, podczas którego zaprezentowała cztery wyjątkowe linie produktów do pielęgnacji włosów o różnych potrzebach. Na evencie celebrującym #SiłęWłosów obecni byli ambasadorzy Pantene, a także gwiazdy, influencerzy i dziennikarze. Wydarzenie uświetnił piękny występ artystyczny, który z pewnością zapamiętamy na długo.

Włosy są dla nas jak rama dla obrazu. Zdrowo wyglądające, zadbane i błyszczące podkreślają naszą urodę, przyciągają wzroki i stanowią dopełnienie naszego wizerunku. Lśniące pukle dodają nam także pewności siebie. To niewątpliwy atut, z którego możemy być dumni. Niestety, włosy często bywają kapryśne i niezdyscyplinowane, a także wrażliwe na czynniki zewnętrzne, które nie sprzyjają idealnej fryzurze. Kiedy dopada nas tzw. bad hair day i nawet największe starania nie poprawiają ich wyglądu, chowamy kosmyki pod czapką, kapeluszem lub kapturem. Wraz z kiepską fryzurą przychodzi kiepski nastrój, a pewność siebie momentalnie znika...

Pantene

i

Autor: Materiały prasowe

Na szczęście, nie musi tak być! Marka Pantene stworzyła wyjątkową linię, która robi na głowie prawdziwe cuda. Niezwykłe działanie tych produktów było tematem przewodnim wyjątkowego eventu we wnętrzu Muzeum Narodowego w Warszawie. Do dyskusji o sile i energii, jadą nam piękne włosy a także o odwadze, by być sobą marka Pantene zaprosiła swoich ambasadorów: piosenkarza, Michała Szpaka i Katarzynę Zillmann. W rozmowie uczestniczyła także Justyna Rymkiewicz – Dyrektor komunikacji P&G. Event poprowadziła Anna Dec.

Wśród gości nie zabrakło znanych gwiazd, dziennikarzy oraz influencerów. Piękne foyer Muzeum Narodowego w Warszawie doskonale pasowało do charakteru I tematyki tej imprezy. Pantene od lat udowadnia, że pielęgnacja jest sztuką, a zdrowo wyglądające, zadbane włosy – arcydziełem, które prezentujemy światu z prawdziwą dumą.

Pantene

i

Autor: Materiały prasowe

Pochwała piękna i różnorodności

– Współpraca z Pantene utwierdziła mnie w przekonaniu, że warto żyć w zgodzie ze sobą. Dla mnie przede wszystkim liczy się autentyczność i cieszę się, że Pantene mnie w tym wspiera. Cieszę się też, że z biegiem lat dajemy sobie jako społeczeństwo coraz większe przyzwolenie na to, żeby żyć po swojemu i wyglądać tak jak chcemy. Bo każde włosy mogą być piękne. Długie, krótkie, proste, kręcone. Nie ma jednej właściwej drogi i mam nadzieję, że moja obecność w tej kampanii jest tego potwierdzeniem – stwierdziła wioślarka, Katarzyna Zillmann. Sportsmenka z dumą nosi piękną, krótką fryzurę I skutecznie opiera się presji oraz konwenansom, według których kobiecość może być wyrażana jedynie za pośrednictwem długich pukli.

Te z kolei od lat wyróżniają Michała Szpaka. Długie, kręcone włosy to nieodłączny element wizerunku muzyka. Michał poświęca im wiele uwagi I troski, a od kilku lat nad pięknym wyglądem jego loków czuwa właśnie Pantene. Ambasador tej marki zdradził zaproszonym gościom, jak dba o swoje włosy każdego dnia.

Pantene

i

Autor: Materiały prasowe

– Kluczowa jest dla mnie regeneracja. Z tego względu stosuję sporo produktów nawilżających i odbudowujących włosy. I tutaj z pomocą przyszły mi produktu Pantene z linii Miracles Hydra Glow, bo one naprawdę silnie wnikają we włosy i niesamowicie je nawilżają. Co najmniej raz w tygodniu używam maski Deep Hydration z tej linii, która działa cuda! Oprócz tego nie wyobrażam sobie mycia włosów bez użycia odżywki, regularnych podcięć i ochrony termicznej. I voila! Wszystko już wiecie – powiedział ze śmiechem artysta.

W osiągnięciu spektakularnej metamorfozy pomóc może najnowsza i najbardziej zaawansowana gama produktów Molecular Bond Repair, która zapewnia silną regenerację na poziomie molekularnym nawet najbardziej zniszczonych włosów.  Jej formułę wzbogacono biotyną i ponad 5000 skoncentrowanych cząsteczek Pro-V Nutri Pearls, co tworzy unikalną technologię Pantene uwalniającą miliony składników odżywczych. Dzięki temu włosy wyglądają jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego. To prawdziwa #SiłaWłosów!

Pantene

i

Autor: Materiały prasowe

Produkty z nowych linii pielęgnacyjnych były nie tylko ozdobą muzealnego foyer, ale także tematem przewodnim tego wydarzenia. Szeroka gama kosmetyków do różnych rodzajów włosów pokazuje, że Pantene stawia na różnorodność, dostrzega indywidualne potrzeby swoich konsumentów, a także przyczynia się do zmiany myślenia nie tylko o pielęgnacji, ale także o zakorzenionych w kulturze wzorcach piękna. Także ambasadorzy marki pokazują, że Pantene to marka dla każdego, która nie tylko czyni z włosami cuda, ale także wspiera inkluzywność I zachęca do tego, by być sobą.

– Naszą misją jest transformacja nie tylko włosów, ale także zmiana kultury, aby stworzyć społeczeństwo, w którym każdy może rozkwitać i żyć w zgodzie ze swoją prawdziwą tożsamością.​ W związku z tym naszym celem jest dostarczenie rozwiązań, które skutecznie poprawią jakość i wygląd włosów i pozwolą w pełni cieszyć się ich siłą.  Wierzymy, że za pomocą odpowiednio dobranych produktów, jesteśmy w stanie pomóc w poprawie kondycji każdych włosów. Nawet tych bardzo zniszczonych! Produkty wchodzące w skład gamy Miracles odpowiedzą na najróżniejsze potrzeby włosów – mamy linię Molecular Bond Repair dla najbardziej zniszczonych włosów, Hydra Glow dla włosów potrzebujących silnego nawilżenia, Silky&Glowing dla włosów pozbawionych blasku i o strukturze sianowatej oraz Lift’N’Volume dla tych pozbawionych objętości – wyjaśniła Justyna Rymkiewicz, dyrektor komunikacji P&G.

Pantene

i

Autor: Materiały prasowe

Występ House of Revlon, czyli jak wyrazić siebie językiem tańca

Wyjątkową atrakcją był występ taneczny grupy House of Revlon. Piękny, zróżnicowany gatunkowo performance doskonale wpisywał się zarówno w przestrzeń muzealnych wnętrz, jak w ideę produktów Pantene. Widowiskową choreografię stworzyła Madlen Revlon, a w występie udział wzięły osoby ze społeczności Ballroom. Czarne stroje z elementami złota, koronki i błyszczącej skóry dodały występowi teatralnego dramatyzmu. To był prawdziwy popis indywidualności i ekspresji. Oprócz zbiorowych sekwencji, nie zabrakło także solowych popisów, podczas których każdy z artystów miał szansę pokazać publiczności swój indywidualny styl, temperament i charakter. Występ wywołał w publiczności szczery zachwyt i z pewnością zainspirował widzów do większej odwagi i śmiałości w wyrażaniu siebie.

Pantene

i

Autor: Materiały prasowe

Pantene Pro-v Miracles. Cudowna moc pielęgnacji dla każdego

Dzięki nowej linii kosmetyków włosów Pantene Pro-v Miracles każdy z nas może doświadczyć cudu pielęgnacji – bez względu na rodzaj i potrzeby włosów. Na evencie zaprezentowano cztery innowacyjne linie o zróżnicowanym składzie i działaniu.

Wspomniana już gama produktów Molecular Bond Repair skierowana jest do osób, które borykają się z suchymi i zniszczonymi puklami. Formuła zawiera biotynę i najwyższe stężenie składników odżywczych Pro-V, co pozwala na silną regenerację na poziomie molekularnym nawet najbardziej zniszczonych włosów. W tej linii znajdziemy szampon, odżywkę oraz intensywną kurację do włosów.

Linia Pantene Pro-v Miracles Hydra Glow to produkty o intensywnym działaniu nawilżającym. Ich sekretem jest głęboko nawilżająca mieszanka składników odżywczych z pro-vitaminą B5, oraz w 100% organiczna, bogata w witaminy, tłoczona na zimno esencja z ziaren baobabu. Produkty z linii zatrzymują wilgoć i głęboko nawilżają bardzo suche oraz matowe włosy. W skład tej gamy wchodzą takie produkty, jak: szampon, maska oraz odżywka.

Pantene

i

Autor: Materiały prasowe

Linię Pantene Pro-v Miracles Lift’N’Volume pokochają osoby z cienkimi włosami pozbawionymi objętości. Nową formuła oparta jest na działaniu Pro-V z wodą różaną I biotyną, dzięki czemu włosy stają się w 100 proc. grubsze. W skład linii Pro-v Miracles Lift’N’Volume wchodzą: szampon, mgiełka olejkowa 7w1 i lekka odżywka.

Ostatnia linia Pantene Pro-v Miracles Silky&Glowing ma za zadanie odżywić i odbudować włosy, a także nadać im zdrowy blask. Dzieje się tak za sprawą odżywczych właściwości Pro-V, biotyny oraz hydrolizowanych protein jedwabiu. W tej linii znajdziemy szampon, intensywną maskę i odżywkę.

Po zakończeniu oficjalnej części eventu zapytaliśmy ambasadora Pantene Michała Szpaka, jak na co dzień dba o swoje gęste, kręcone pukle i który z kosmetyków Pantene zasługuje jego zdaniem na miano cudownego bohatera.

– Na długo przed tym, zanim nawiązałem współpracę z Pantene, jeden z produktów tej marki zawsze towarzyszył mi w codziennej pielęgnacji. To Miracle Serum – produkt, który ujarzmia moje loki i powoduje, że moje włosy zawsze wyglądają idealnie.

Event Pantene w Muzeum Narodowym w Warszawie
Listen on Spreaker.