Nowy smak Coca-Cola 2023: gdzie kupić i jak smakuje limitowana edycja?

i

Autor: Coca-Cola Nowy smak Coca-Cola 2023: gdzie kupić i jak smakuje limitowana edycja?

Nowy smak Coca-Cola Creations 2023: gdzie kupić i jak smakuje limitowana edycja?

2023-02-14 9:42

Coca-Cola Zero Sugar Movement to najnowsza, a zarazem najodważniejsza odsłona smakowa w ramach Coca-Cola Creations. Projekt związany jest z globalną platformą Creations, za pośrednictwem której marka wprowadza limitowane edycje napojów oraz przygotowuje wyjątkowe projekty i doświadczenia dla swoich odbiorców. W tym roku Coca-Cola do współpracy zaprosiła wyróżniającą się artystkę swojego pokolenia, Rosalíę, a inspiracją wspólnych działań była jej muzyczna transformacja, jakiej dokonała w ciągu ostatnich lat. Gdzie kupić i jak smakuje limitowana edycja napoju? Sprawdźcie szczegóły już teraz.

Nowy smak Coca-Cola 2023: gdzie kupić i ile kosztuje limitowana edycja? Po raz pierwszy w historii Coca-Cola Creations, premierze Coca-Cola Zero Sugar Movement towarzyszy napisany na potrzeby kampanii najnowszy singiel Rosalíi zatytułowany Lie Like You Love Me. Utwór jest pierwszą i jedyną piosenką, która zawiera wiele języków, w tym całą sekcję w języku angielskim. Nowy singiel posłuży jako ścieżka dźwiękowa do dynamicznego, premierowego teledysku z udziałem Rosalíi, który jest odważną celebracją wszystkich unikalnych wersji jej samej. Fani wraz z artystką odbędą podróż przez różne gatunki muzyczne, od popu po flamenco.

- Jako wieloletnia fanka Coca-Cola jestem zachwycona możliwością współtworzenia napoju, w którym zawiera się moja stale rozwijającą się podróż poprzez muzykę, modę i inne pasje, wraz z nową piosenką, którą napisałam specjalnie na potrzeby tej premiery. To dla mnie zaszczyt, że wraz z Coca-Cola mogę inspirować innych, by przesuwali swoje granice i odkrywali nowe sposoby wyrażania siebie - opowiada Rosalía.

David Guetta królem radiowych hitów! Te kawałki z siedmiu płyt są nieśmiertelne

Coca-Cola - nowy smak 2023

Efektowny projekt nowego opakowania Coca-Cola Zero Sugar Movement odzwierciedla ducha artystki - od żywego różu inspirowanego jej humorem i kreatywnością po minimalistyczną czerń śmiałej elegancji. Produkt eksponuje osobowość Rosalíi również poprzez spontaniczne rysunki, które piosenkarka własnoręcznie naszkicowała podczas pierwszej degustacji napoju. Napój możecie kupić w najpopularniejszych sieciach handlowych. 

Dzięki specjalnym kodom QR, znajdującym się na kolekcjonerskich puszkach, fani zyskają dostęp do cyfrowego centrum kreacji Coca-Cola Creations Hub. W jego ramach Coca-Cola oferuje niezapomniane doświadczenia, pozwalając odkrywać cyfrowy świat poprzez wiele atrakcji - m.in. dostęp do zakulisowych materiałów z procesu nagrywania piosenki. Coca-Cola Creations Hub obejmuje również quiz osobowościowy, w którym udzielone odpowiedzi służą personalizacji trójwymiarowego awatara w metaversum, a także film prezentujący wielowymiarową tożsamość Rosalíi, aktywowany ruchem.