Najpopularniejsze seriale online w 2017 roku - to ranking, który zainteresuje nie tylko nałogowych miłośników seriali. Lista została opublikowana przez Netflix. Z informacji, którymi podzielił się serwis, wynika przede wszystkim, że na oglądaniu seriali w internecie spędzamy naprawdę bardzo, bardzo dużo czasu. Prezentujemy listę najchętniej oglądanych seriali Netfliksa w 2017 roku. Sprawdźcie, czy wasze serialowe upodobania odpowiadają statystykom.
Stranger Things to serial stworzony przez Netflix, który zachwyciły widzów na całym świecie. Niedawno odbyła się premiera drugiego sezonu produkcji. Jego promocja nie ominęła i Polski. Teraz fani mają dodatkowy powód do radości. W jednym z materiał&oacut;
Ranking seriali online 2017 Netflix
W netfliksowym rankingu pojawiło się kilka kategorii. Pierwszą z nich są te programy, które oglądaliśmy ciągiem, czyli przynajmniej dwie godziny dziennie. W TOP 10 znalazły się:
- Riverdale
- Shooter
- Greenleaf
- American Vandal
- The Defenders
- Kochane kłopoty: rok z życia
- 3%
- 13 powodów
- Iron Fist
- Ingobernable
Do kolejnej kategorii zaliczają się te, którymi najchętniej się delektowaliśmy, oglądając maksymalnie jedną godzinę programu dziennie. Pierwsza dziesiątka to:
- Seria niefortunnych zdarzeń
- Neo Yokio
- The Crown
- GLOW
- Przyjaciele z uniwerku
- Ozark
- Atypowy
- Big Mouth
- Ultimate Beastmaster
- Białe złoto
Netflix wyodrębnił także te programy, które były tak dobre, że nie dawaliśmy rady poczekać z kolejnym odcinkiem na naszych partnerów. Należą do nich:
- Sense8
- Black Mirror
- Stranger Things
- 13 powodów
- One Day at a Time
- Iron Fist
- The Defenders
- Zadzwoń do Saula
- Santa Clarita Diet
- Star Trek: Discovery
Ostatnią kategorię tworzą programy, które najchętniej oglądaliśmy całą rodziną. Do pierwszej dziesiątki trafiły:
- 13 powodów
- Seria niefortunnych zdarzeń
- One Day at a Time
- Stranger Things
- Ania nie Anna
- Atypowy
- Chef’s Table
- The Worst Witch
- Te Good Place
- Star Trek: Discovery
Netflix ranking 2017 - ciekawostki
Z rankingu Netflixa możemy także dowiedzieć się nieco o nietypowych upodobaniach użytkowników serwisu. Okazuje się na przykład, że ktoś zdołał obejrzeć film Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły 365 razy w ciągu roku! Serwis zapowiedział także, że planuje wydać 8 miliardów dolarów na własne produkcje w 2018 roku. Nie możemy się już doczekać!