W marcu 2024 roku Meghan Markle ogłosiła uruchomienie marki American Riviera Orchard, która ma zrewolucjonizować jej wizerunek jako business woman. Do tej pory produkty marki nie trafiły do sklepów, jednak według doniesień mediów już za kilka tygodni pojawią się w sprzedaży. Przygotowania zbiegają się z premierą programu "With Love, Meghan", co może mieć znaczący wpływ na dalsze losy tego projektu.
Produkty Meghan w sklepach Netflix House
Marka American Riviera Orchard zadebiutuje na stoiskach w dwóch największych centrach handlowych USA: King of Prussia Mall w Filadelfii oraz Dallas Galleria. Produkty, takie jak dżemy, miody i oliwa z oliwek, będą częścią oferty sklepów Netflix House – nowej inicjatywy giganta VOD. Co ciekawe, sklepy te będą promować nie tylko produkty Meghan, ale również gadżety związane z najpopularniejszymi serialami Netflixa, takimi jak "Stranger Things" czy "Squid Game".
"With Love, Meghan". Nowy program z księżną Sussexu
Premiera programu "With Love, Meghan" została zaplanowana na 4 marca i zbiegnie się z otwarciem stoisk American Riviera Orchard. Program ma być lifestylowym przewodnikiem, w którym Meghan podzieli się praktycznymi poradami dotyczącymi organizacji i życia codziennego. Wśród gości pojawią się m.in. aktorka Mindy Kaling, szefowie kuchni Alice Waters i Roy Choi oraz jej bliscy przyjaciele, jak np. wizażysta Daniel Martin.
Media zauważają, że sukces programu może przesądzić o przyszłości współpracy Sussexów z Netflixem. Obecna umowa z platformą wygasa w tym roku, a jej przedłużenie zależy od wyników projektu Meghan.
Czy Meghan zostanie business woman?
Ostatnie lata nie były łaskawe dla Meghan i Harry’ego. Słynna para 2023 roku straciła kontrakt ze Spotify. Teraz ich dalsze działania w dużej mierze zależą od sukcesu zarówno programu "With Love, Meghan", jak i produktów American Riviera Orchard.
Eksperci podkreślają, że jeśli marka nie zdobędzie zainteresowania klientów, produkty mogą szybko zniknąć z półek sklepów Netflix House, a ich miejsce zajmą bardziej dochodowe propozycje. Z kolei sukces może wynieść Meghan na nowy poziom – uczynić z niej kobietę sukcesu i wzmocnić jej pozycję w branży lifestylowej.
Czy Meghan Markle uda się zmienić wizerunek Sussexów i zyskać sympatię globalnej publiczności? Przekonamy się o tym w najbliższych tygodniach.