Matheo włączył się w bitwę o 'żebrolajki' i rzucił świetne wyzwanie wszystkim osobom, które w zamian za polubienia otrzymują rzecz lub usługę. Zadanie jest banalnie proste, a do zdobycia limitowane koszulki z autografem producenta. Otrzymają je tylko wyjątkowe osoby, które opublikują na swojej facebookowej tablicy wybraną przez Matheo akcję charytatywną i zbiorą 100 udostępnień. Wygrywa osoba, która jako pierwsza zbierze tę liczbę. Łącznie zostanie zorganizowanych 5 akcji.
Matheo wyzwanie na Facebooku - o co chodzi?
Nowy trend na Facebooku to numer 1 w polskim internecie. Ola Kot czuję się winna, że ludzie przez nią sprzedają się za lajki! Moda na 'żebrolajki' dotarła również do Matheo, który skarży się, że dostaje od ludzi mnóstwo propozycji promocji jego profilu w zamian za płyty czy paczki z gadżetami. Postanowił wyjść temu na przeciw pisząc : - "nie potrzebuje jednak likeow pod jakimś nic nie wynoszącym postem" i wpadł na pomysł zorganizowania naprawdę wyjątkowej akcji. ESKA.pl mocno ją popiera, a dokładne szczegóły znajdziecie w opublikowanym poście:
Współtwórca projektu Trzech Króli pokazał, że niekoniecznie trzeba promować lokal bądź wielka firmę. Większym pożytkiem będzie wsparcie fundacji lub akcji charytatywnych. My oczywiście to popieramy!
Trzech Króli - Popek, Matheo, Sobota: MAKING OF teledysku Nigdy nie mów nigdy [FOTO + VIDEO] >>