- Chciałam nagrać album, który brzmiałby jak niedzielne popołudnie. Zależało mi, żeby to było coś, co można porównać do chodzenia w jeansach. Przejażdżki ulubionym samochodem. Wyjścia bez makijażu, za to z odpowiednią ilością szminki. Coś klasycznego. Moherowy kocyk i butelka whisky w pokoju motelowym Joan Didion. Stara Corvetta. Vintage, ale nie przesadnie Americana. Chciałam stworzyć album, który można puścić na cały regulator w samochodzie, gdzie na fotelu pasażera siedzi zaufana osoba i jest z tobą w momencie, kiedy jej potrzebujesz - komentuje Maggie Rogers. Gwiazda wyprodukowała album wspólnie z Ianem Fitchukiem (Kacey Musgraves, Maren Morris) w nowojorskim Electric Lady Studios. Twórcy napisali wspólnie osiem z dziesięciu piosenek, dwie pozostałe to solowe kompozycje Maggie. Za mix całości odpowiada Shawn Everett (Brittany Howard, The War On Drugs), za mastering – Emily Lazar (Beck, Coldplay), która pracowała nad każdą dotychczasową płytą Rogers.
Kehlani niespodziewanie stworzyła hit wiosny? "After Hours" mocnym kandydatem!
Wcześniejsza twórczość
„Don’t Forget Me” to następca wydanego w 2022 r. albumu „Surrender”, który zdobył powszechne uznanie. Po jego wydaniu „Rolling Stone” nazwał Maggie „cudownym dzieckiem muzyki pop i artystką, która na pewno zostanie na scenie na dłużej”. Rogers świętowała niedawno piątą rocznicę wydania debiutanckiej płyty „Heard It In A Past Life”, który nagrodzono w USA złotym certyfikatem. Krążek sprzedał się w prawie milionie egzemplarzy na całym świecie i zgromadził ponad miliard streamów.
Maggie Rogers - kim jest?
Maggie Rogers wychowała się w Maryland. Przełom w jej karierze nastąpił w 2017 roku za sprawą EP-ki „Now That The Light is Fading”. Dwa lata później ukazał się debiutancki album Maggie „Heard It In A Past Life”. Krążek zadebiutował na 1. miejscu Billboard’s Top Album Sales i 2. Billboard 200. Wydawnictwo zdobyło entuzjastyczne recenzje w najważniejszych publikacjach, w tym w NPR, „The New York Times”, „Rolling Stones” i na Pitchforku. Album zapewnił Rogers nominację do Grammy w kategorii Najlepszy nowy artysta oraz występy w słynnych programach telewizyjnych: „Saturday Night Live”, „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, „The Late Show with Stephen Colbert” i wielu innych. Wydawnictwo promowały platynowe single „Light On” oraz „Alaska”. Wydany w 2022 roku „Surrender” również otrzymał świetne recenzje. Maggie Rogers promowała wydawnictwo na dwóch wyprzedanych trasach w Europie i Ameryce Północnej.
Listen on Spreaker.