Audioriver w nowym miejscu! Przyszłoroczna, osiemnasta edycja festiwalu odbędzie się między 12-14 lipca. Składać się będzie z części muzycznej, prezentującej spektrum gatunków muzyki elektronicznej oraz rozległego programu dziennego pełnego spotkań i warsztatów podejmujących tematy społeczne. Festiwal klasycznie zamknie Sun/Day, wydarzenie w formule piknikowej imprezy, znanej najwierniejszym fanom Audioriver. Karnety trafią do sprzedaży 21 grudnia.
Audioriver zmienia lokalizację
Decyzja o przeniesieniu festiwalu z Płocka nie była łatwa. Prawie dwie dekady pracy i setki wspomnień z wyjątkowej plaży są nie do przecenienia. Audioriver nie byłby tu, gdzie jest, gdyby nie swoja malownicza lokacja i ikoniczna skarpa, pod którą chciały występować największe gwiazdy muzyki elektronicznej oraz gdyby nie wieloletnia współpraca z władzami, dzięki której udało się zorganizować wydarzenie o tak wielkim rozmachu. Podziękowania należą się wszystkim, którzy dołożyli cegiełkę do tego olbrzymiego sukcesu.
W popandemicznej rzeczywistości, w której logistyczne możliwości Płocka okazują się niewystarczające, festiwal podjął jednak trudną decyzję o przenosinach do większego miasta. Wyprowadzka z historycznej stolicy Mazowsza do historycznej stolicy muzyki elektronicznej to dla Audioriver szansa na dalszy rozwój, m.in. dzięki nieporównywalnie większej bazie hotelowej, która będzie w stanie przyjąć dziesiątki tysięcy gości z Polski, ale też Europy. Celem festiwalu na kolejne lata jest budowa swojej marki na międzynarodowej scenie dzięki dogodnym połączeniom kolejowym i lotniczym. Płynące z nich korzyści przełożą się na wiele plusy nie tylko dla samego festiwalu, którego możliwości bookingowe się zwiększą, ale też dla branży, która zyska możliwości networkingowe oraz nowych potencjalnych partnerów. Sami goście na pewno odczują też finansową ulgę związaną z pobytem na festiwalu, a poza konkurencyjną ofertą noclegową, będą mogli skorzystać też z różnorodnej oferty gastronomicznej oraz skorzystać z ofert kulturalnej Łodzi w trakcie festiwalu.