Kosmetyki Genzie przebiją popularnością gadżety Ekipy? Wiele osób spodziewa się ogromnego sukcesu sprzedażowego sygnowanego logiem nowego projektu Friza. Członkinie GenZie były zaangażowane w cały proces tworzenia kosmetyków od wyboru ich barwy i konsystencji, przez opracowanie własnych receptur zapachowych, aż po design całej linii i wygląd opakowań. Odwiedziły też fabrykę Bell w podwarszawskim Józefowie, gdzie testowały różne produkty i wielokrotnie zmieniały formuły do momentu osiągnięcia satysfakcjonującego efektu.
Kosmetyki Genzie - rodzaje
Kolekcja Bell x GenZie jest owocem 9-miesięcznej współpracy marki z agencją GetHero i trzema członkiniami projektu – Hanią, Faustyną i Wiktorią. W jej skład wchodzi 7 kosmetyków w ponad 20 różnych wersjach kolorystycznych, które nawiązują do nurtu girl power oraz kluczowych cech i wartości Generacji Z.
Kosmetyki Genzie - gdzie można kupić?
Wśród limitowanych kosmetyków GenZie znalazły się: pisak do piegów, mascara do rzęs, mascara do brwi, pomadka i konturówka do ust, eyeliner w słoiczku oraz paletka cieni z podpisami trójki dziewczyn. Produkty są pakowane w kartoniki, na których znalazły się hasła używane na co dzień przez Hanię, Wiktorię i Faustynę. Od środy (21 września) nowa kolekcja Bell x GenZie będzie dostępna w sieci sklepów Biedronka oraz na stronie bellsklep.com.pl.
Czym jest Genzie? Projekt Friza
Genzie to grupa influencerów, która mieszka wspólnie w jednym z podkrakowskich domów. W skład kolektywu wchodzi sześcioro twórców – Hania, Świeży, Mortalcio, Wika, Bartek i Fausti. Grupa tworzy content w tzw. trybie daily - nowe filmy codziennie pojawiają się na ich kanale na YouTube. Są też aktywni na Instagramie, TikToku i Twitterze.