Kobiece mleko do kawy miało się pojawić w ofercie jednej z warszawskich kawiarni. Jej właściciele przekonywali o zdrowotnych właściwościach takiego mleka, które miałyby pomóc w walce z jesiennym okresem przeziębień. Gdy tylko taka informacja pojawiła się w mediach wywołała oburzenie wśród większości Polaków. Szybko pojawiły się głosy krytykujące takie wykorzystanie kobiecego mleka. Jak się teraz okazuje, niemal wszyscy komentujący sprawę dali się nabrać!
Najtrudniejszy zawód świata - genialna polska reklama o tirowcach >>
Kobiece mleko do kawy - wyjaśniamy sprawę
Oferta kawiarni okazała się bowiem wymyślona na potrzeby kampanii społecznej Fundacji Banku Mleka Kobiecego wspierającej metody naturalnego żywienia wcześniaków i chorych niemowląt. Kobiece mleko do kawy miało wywołać kontrowersje i zainteresować ludzi kwestią karmienia dzieci. Niedawno w internecie pojawiła się reklama Rozbij bank mleka, która wyjaśnia całą sprawę. W spocie padają słowa: "Kawa z ludzkim mlekiem? Absurd! Bo mleko mamy to więcej niż pokarm". Filmik promocyjny zobaczycie poniżej. A wy? Daliście się nabrać?
Spot z królikami przygotowany przez Ministerstwo Zdrowia poróżnił Polaków. Internauci czują się obrażani!