Julia Żugaj i Wersow

i

Autor: ADRIAN SLAZOK/REPORTER // materiały prasowe

GWIAZDY

Julia Żugaj lepsza od Wersow. Znamy wyniki OLiS. Zaskakująca różnica na liście!

2023-12-14 13:33

Płyty nagrywane przez influencerów to już nic dziwnego. W tym samym tygodniu swoje nowe albumy zaprezentowały Wersow i Julia Żugaj. To właśnie "Świąteczne harmonie" okazały się większym hitem sprzedażowym. Krążek "Wersow Store" zadebiutował poza podium OLiS. Warto jednak zwrócić uwagę na pewien szczegół.

Julia Żugaj i Wersow są czołowymi polskimi influencerkami, a od jakiegoś czasu również piosenkarkami. Jako pierwsza na solową ścieżkę muzyczną zdecydowała się Julia, która w październiku 2022 roku wydała swoją debiutancką EP-kę "Miłostki". I choć nic nie wskazywało wówczas, że za zawierającym hity "Wiosenny bez" czy "Nie zapomnę" wydawnictwem pójdzie coś jeszcze, gwiazda sieci zdecydowała się na powrót do studia nagraniowego, by stworzyć płytę świąteczną. "Świąteczne harmonie" to wynik współpracy Julki ze specami od radiowych hitów - Hotelem Torino. W podobnym czasie co "Świąteczne harmonie" na rynku ukazała się solowa płyta Wersow, nad którą najpopularniejsza influencerka w Polsce pracowała z tymi samymi producentami. Krążek "Wersow Store" zawiera kilkanaście kompozycji, w tym najnowszy singiel go promujący "Nie wypada". Obie płyty ukazały się w tym samym okresie rozliczeniowym OLiS. Wiemy, jak sobie poradziły.

Julia Żugaj zdradziła sekret Wersow? Ciąża influencerki sporo zmieniła!

Julia Żugaj o świętach, teoriach spiskowych i Wersow. Nie spędzi Wigilii z Maćkiem!

Julia Żugaj i Wersow na OLiS

Oficjalnie poznaliśmy wyniki sprzedaży płyt w Polsce w okresie 1-7 grudnia 2023. Na szczycie zestawienia pojawił się PRO8L3M ze swoim najnowszym, 4. albumem "PROXL3M". Drugie miejsce należy do sanah, która wydała pierwszy w karierze krążek koncertowy zatytułowany "Bankiet u sanah". Podium zamyka Julia Żugaj ze swoimi "Świątecznymi harmoniami". Co u Wersow? Influencerka ze swoją płytą "Wersow Store" uplasowała się na 6. miejscu OLiS. Warto jednak wspomnieć, że longplay influencerki zadebiutował kilka dni później, bo 6 grudnia, zatem miał zaledwie dwa dni na osiągnięcie zadowalającej sprzedaży.

Listen on Spreaker.